Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af naRf
naRf skrev:Er der nogle der kan få 42SL8500 til at fungere sammen med Zaptor-fjernbetjeningen? Jeg kan personligt ikke få den til at tænde og slukke TV'et, hvilket kunne være rigtig fedt...
Og det er ordnet - skulle bare finde den rigtige kode (og nu kan jeg ikke huske den).
Af pipper
naRf skrev:
naRf skrev:Er der nogle der kan få 42SL8500 til at fungere sammen med Zaptor-fjernbetjeningen? Jeg kan personligt ikke få den til at tænde og slukke TV'et, hvilket kunne være rigtig fedt...
Og det er ordnet - skulle bare finde den rigtige kode (og nu kan jeg ikke huske den).
Er du elles godt tilfreds med tv'et.?

Jeg er meget i tvivl om jeg skal have sådan et, eller "nøjes" med LG LH4000
Af naRf
pipper skrev:
naRf skrev:
Er du elles godt tilfreds med tv'et.?

Jeg er meget i tvivl om jeg skal have sådan et, eller "nøjes" med LG LH4000
Jeg er super tilfreds, det står virkelig flot! Kan kun anbefale...

Andet spørgsmål: USB-funktionen virker fremragende, jeg kan dog ikke indstille billedet (vil gerne kalibrere det som når jeg normalt ser TV), men hver gang jeg går igang, hopper den tilbage til normalt TV... Hvad kan jeg gøre?
Af keddekubik
Vi har købt et 42SL8000
og har samtidig sat det til vores dyre sony forstærker med et optisk kabel.

Problemet er blot at den ikke sender et digitalt 5.1 signal videre? hvad kan det være?

det virker heller ikke når vi ser dvd med hdmi ind i fjernsynet

Er der en indstilling man skal slå til for at den sender 5.1 lyd ud?
Af henriksen78
der er en simpel forklaring

Jeg mener ikke at dit TV kan sende et 5.1 signal til din forstærker.
du kan sættet din forstærker til "HALL", det stereo i 4 kanaler.
det er det tætteste du kommer på fler kanals lyd.

med hansyn til DVD på tv, så skal du have et digital (typisk optisk) kabel mellen DVD og forstærker
Brugeravatar
Af Johnjohn
keddekubik skrev:Vi har købt et 42SL8000
og har samtidig sat det til vores dyre sony forstærker med et optisk kabel.

Problemet er blot at den ikke sender et digitalt 5.1 signal videre? hvad kan det være?

det virker heller ikke når vi ser dvd med hdmi ind i fjernsynet

Er der en indstilling man skal slå til for at den sender 5.1 lyd ud?
optisk virker fint for mig på sl8500 :) under lyd/digital lydudgang har jeg sat den til auto og har 5.1 lyd
Af Kega
Goddag.

Lige lidt info: :)
Jeg står og skal købe mit første fladskærms tv. Hvilket betyder at jeg ingen ide har om hvad jeg skal købe. Og har længe været helt på herrens mark.

Men synes anmeldelsen for LG SL8000 virker meget lovende og prisen på ~7500.- er meget passende (vil meget nødig længere op i pris). Men er den stadig et godt køb 6 måneder efter lancering eller er der andre jeg bør se på? Og jeg vil bruge den primært til min HTPC og Xbox 360. Og selvfølgelig lidt SDTV.

På forhånd, tak for hjælpen.
Mvh
- Kega

p.s. Håber ikke jeg har skrevet det forkerte sted.
Af Captain Awesome
Hvis du kan vente, så er det måske værd at se hvad der kommer ud her i 2010. De er jo lige på trapperne...
Af Kega
Hmm.. Når du siger i 2010, tænker du så 1 måned eller 2 frem - eller er det til efteråret?
Af scrooler
Jeg har fundet Zaptor fjernbetjeningskoden til at være 552.

Hold tv/boks knappen nede 3 sek indtil den blinker og indtast derefter 552, hvorefter fjernbetjeningen kvitterer med 2 blink.

Wolla :p
Af Denner
Har en kammerat, der er ved at købe et 55SL8500 til den nette pris af 12999kr, det er officiel DK version, det vil sige 2 års onsite reperation og fuld pixel garanti, han har nu spurgt mig om det er et ok køb til prisen og her kommer jeg så lidt i tvivl, for jeg er normalt plasma mand og har ikke set den omalte LG i brug....

Er prisen god nok, skal han vente et par måneder og ta' en af de nye modeller ?

Hvordan er det med SL8500 modellen, har den, pga glas fronten, samme problemer med betragtningsvinklerne som SL9000, eller er de lige så gode som SL8000 ?

Sidst men ikke mindst, så har jeg læst at imputlag på SL8500 ikke er lige så godt som på SL8000, selv om det burde være det samme, så skulle den lide af ca 40ms imputlag, lige som SL9000 efter sigende gør det, nogen der ved om det passer ?

MVH
Dennis
Af Snitte
sl8000 plast front sl8500 glasfront
sl9000 er bare en tynder model men ikke så godt billed som lille bror
Af Hillig
Denner skrev:Har en kammerat, der er ved at købe et 55SL8500 til den nette pris af 12999kr, det er officiel DK version
Hej Denner.
Har du et link til skærmen til den pris ? Det lyder da meget interessant :)
Af Denner
Hej Hilling.

Det er ved www.justbuyit.dk og det er en god pris vil jeg mene også selv om det er sidste års model :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15