Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beatwolf
damn og så har man lige købt et Sl8500 :(
Af Morten_J LG
Hej Alle,

Der er desværre indsneget sig en felj under LE850N, da den ikke har 3D understøttelse. Jeg har naturligvis kontaktet Rasmus, så fejlen kan blive rettet! Jeg beklager mange gange!

Som huskeregel så har alle modeller med "X" i modelnavnet 3D understøttelse.
Af Oneblock
Nå okay. Det giver også mere mening faktisk:) Men ser frem til, at LE850N kommer. Der står den kommer fra andet kvartal af, men kender man en nærmere dato til denne?
Af Morten_J LG
Hej Oneblock,

Jeg har en testsample stående af LE850N stående og du kan godt glæde dig! Nu er jo lige på vippen til andet kvartal og de begynder faktisk at komme på lager i denne måned og i noget større antal i starten af april, så den skulle nok ramme en dansk butik i løbet af de kommende uger.
Af Oneblock
Hehe jamen det vil jeg gerne så:) Kender man prisniveauet for denne?
Brugeravatar
Af KristofferA
Kunne være fint hvis Flatpanels gad at teste det frygtede fænomen clouding på de nye LG LED LCD'er. :)
Af Lars E
Avforums.com har modtaget en LG 50PK990 som er pendant til den 950 som Rasmus har til test, blot med en anden tuner indbygget.
Testen er klar snarest dejligt :)
Af HTC
Hold kæft hvor jeg glæder mig til 950 kommer på gaden,det bliver sindsygt,håber snart Rasmus kommer med den test,nu kan han ikke trække den længer :)

HTC
Af Rod1983
HTC skrev:Hold kæft hvor jeg glæder mig til 950 kommer på gaden,det bliver sindsygt,håber snart Rasmus kommer med den test,nu kan han ikke trække den længer :)

HTC
Velkommen.. I know how you feel 8). Hvis Rasmus kommer frem til samme sort nvieau på PK950'eren, så bliver det et voldsomt godt køb også taget i betragtning af ekstra features og design :p
Af --And--
Glæder mig også vildt til testen af 50pk950.. Pt. er jeg stor fan Panasonic G20, jeg egentlig havde sat penge af til indtil jeg faldt over den her tråd!

Håber testen kommer op i næste uge! Er der nogle der ved hvornår 50pk950 rammer butikkerne, kan ikke finde den nogle steder endnu?! ;)
Af xcardman
kan godt forstå du venter på testen fremfor bare at købe en g20.
tror bestemt lg overrasker. ikke mindre efter den test som rod1983
har lagt på.

kunne jo være skægt en kp950 er en smule bedre end panasonic g20
samt et kanon design
prisen er også i orden
Af Lars E
--And-- skrev:Glæder mig også vildt til testen af 50pk950.. Pt. er jeg stor fan Panasonic G20, jeg egentlig havde sat penge af til indtil jeg faldt over den her tråd!

Håber testen kommer op i næste uge! Er der nogle der ved hvornår 50pk950 rammer butikkerne, kan ikke finde den nogle steder endnu?! ;)
Den kommer i April måske først i slutningen, og jeg kan da godt afsløre at startprisen bliver 11499kr hos anerkendt forhandler af Dansk model.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14