Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af knalle
Besluttede mig for at købe en 215tw.

Ser også lækker ud, men den har en grim pixelfejl midt for, ca 6 cm over bunden af billedet.

Kiggede lidt på den pixelfejlsside her på flatpanels, men blev ikke rigtig klog på det. Den jeg har er lyserød/rød på hvid baggrund og grøn på sort baggrund.

Er det en fejl man selv kan udbedre (på den paneltype)? Evt. én der går væk med tiden?

Jeg havde én på min ASUS bærbar (blå pixel på sort baggrund), som det lykkedes mig at massere væk.

Jeg kan leve med en pixel fejl ude i kanten eller i et hjørne, men vil da ikke ha en, der sidder lige på internetsidderne, eller photoshop tegningerne.

Ellers skal jeg benytte mig at de 14 dages returret.
Af SLL
Jeg tror ikke du skal ikke regne med pixelfejlen går væk. Hvis du er ked af det med fejlen, så ville jeg hurtigst muligt benytte mig af 14 dages returretten. Og så håbe på, at du har købt skærmen i en af de "gode" Internet forretninger. Altså, hvor du ikke skal bøvle alt for meget for at få pengene tilbage.

Hvis du stadig vil have skærmen, så kunne du købe den et andet sted, helst for supporten er i orden (Getmore ville jeg nok se bort fra) ;)

Mvh. SLL
Af knalle
yep, det tror jeg, jeg gør
Af Tony
Hvis det var mig ville jeg returnere den med det samme. Det kan aldrig være din skyld, så derfor skal du bare ha' en uden pixelfejl. Uanset om "man kan leve med det" eller ej 8)

Held og lykke