Log ind med sociale netværk
16 mar 2010, 17:24
Vil lige uderstrege at mine iagttagelser udelukkende stammer fra nettet, da jeg ikke selv har PanaG20 . Men samtlige seriøse test -Flatpanels,HDTVtest.UK og AVForum - roser den jo næsten ubetinget på billedperformance. Og AreaDVD.de fremhæver den som en af de bedste på markedet mht 24p (panorerings -hakken) : ". .24p Stabilität: Exzellent - gehört mit zum Besten, was der Markt zu bieten hat. ." .Derfor undrer det mig meget at dette issue igen er et emne. Har i aktiveret "smooth picture mode" og sat BR rigtigt op ? ?
16 mar 2010, 20:51
OK - det var en skam. På den Tyske model hedder det så bare noget andet.
IFC står for "Intelligengt Frame Correction" - som jeg egentligt troede var noget kompensation for hurtige bevægelser i feks fodbold.
pipper skrev:'lennon skrev:En menu indstilling , som rammes under "Andre indstillinger" og så 4 bjælker ovenover "16:9 overscan" .Det er IFC og den syntes jeg ikke fjerner problemet
[/img]
OK - det var en skam. På den Tyske model hedder det så bare noget andet.
IFC står for "Intelligengt Frame Correction" - som jeg egentligt troede var noget kompensation for hurtige bevægelser i feks fodbold.
16 mar 2010, 20:55
Det er helt vild som det hakker. Kan tv'et være defekt?
Jeg kan huske da jeg stod og så på diverse tv i elgiganten der kørte de denne "berømte" test cd.
Her hakkede alle plasma skærme også meget mere en nogle LCD skærme fra LG.
Panasonic er da ellers ikke blege for at skrive på de nye skærme at de er "best for sports"
Jeg kan huske da jeg stod og så på diverse tv i elgiganten der kørte de denne "berømte" test cd.
Her hakkede alle plasma skærme også meget mere en nogle LCD skærme fra LG.
Panasonic er da ellers ikke blege for at skrive på de nye skærme at de er "best for sports"
16 mar 2010, 21:13
Jeg har haft et G20 siden weekenden og ved almindelig tv udsendelser ( incl. DR HD), har jeg ikke bemærket noget unormalt hakkeri. Blu Ray har jeg endnu ikke prøvet.
Mvh Erik
16 mar 2010, 21:37
pipper skrev:En ting er hvad Panasonic skriver, - men mystisk at et testforum direkte roser den for dens egenskaber mht bevægelse . Jeg vælger foreløbigt at tro det er signal relateret . .
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto