Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kronerne
Hej jeg har lige fået et Sony 40W5500 tv ind af døren, og står i den pinlige situation at jeg ikke kan finde ud af tilslutte det.
Må ærlig indrømme at jeg simpelhen ikke kan finde hvor stikket skal i henne på tvet. Er lidt i tvivl om de har givet mig det rigtige stik med.

På de her billeder kan i se tvet bagpå. http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1239889891

Håber på nogle kan hjælpe mig.
kronerne skrev:Hej jeg har lige fået et Sony 40W5500 tv ind af døren, og står i den pinlige situation at jeg ikke kan finde ud af tilslutte det.
Må ærlig indrømme at jeg simpelhen ikke kan finde hvor stikket skal i henne på tvet. Er lidt i tvivl om de har givet mig det rigtige stik med.
Der er jo en del stik på sådan en fætter. Jeg antager at du mener strømstikket? Der er hul til strømstikket i fordybningen midt på fjernsynet. Om stikket skal i vertikalt eller horisontalt, fremgår (heller) ikke af manualen. Men du har jo nok fundet ud af det nu, har du ikke?
Af oz1lly
Når du forhåbeligt får strøm på dyret, så check om fladskærmen er helt opdateret, idet den ellers kan finde på at glemme de digitale kanaler.
hent opdatering ved sony, download den på en usbnøgle og sæt den i siden på fladskærmen. Og så videre ind i menu.