Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bossanova
Jeg har et Pana 42-PZ800 fra oktober 2008, som jeg er meget glad for, bortset fra at det mangler DVB-C tuner, så jeg er nødt til at have Yousees Samsung boks (som larmer utroligt meget). Jeg er derfor fristet til at købe en ny Panasonic skærm med DVB-C tuner. Spørgsmålet er da, hvad kan man få for et 1½ år gammelt 42-PZ800? Det vil jo være oplagt for en bruger, der har Boxer eller Profiber, jeg kan i hvert fald ikke anbefale Yousees boks.
Af Peter VTEC
Jeg vil tro omkring 4500-5500 kr.

Fladskærme falder utrolig hurtigt i pris desværre, selvom din PZ800 er en glimrende skærm så tror jeg det er niveuet for prisen.

Jeg solgte sidste år i Juli en ½ år gammel 42" PX80 for 4000 kr inkl. originalt beslag.
Af BrianH
Peter VTEC skrev: Jeg solgte sidste år i Juli en ½ år gammel 42" PX80 for 4000 kr inkl. originalt beslag.
'

Håber køberen er tilfreds, for han har i hvert fald betalt godt for varen!
Af BrianH
bossanova skrev:Jeg har et Pana 42-PZ800 fra oktober 2008, som jeg er meget glad for, bortset fra at det mangler DVB-C tuner, så jeg er nødt til at have Yousees Samsung boks (som larmer utroligt meget). Jeg er derfor fristet til at købe en ny Panasonic skærm med DVB-C tuner. Spørgsmålet er da, hvad kan man få for et 1½ år gammelt 42-PZ800? Det vil jo være oplagt for en bruger, der har Boxer eller Profiber, jeg kan i hvert fald ikke anbefale Yousees boks.

Du kan få 4000 i bedste fald, men behold det da og køb en DVB-C tuner de ikke støjer. Jeg bruger den her: http://www.av-connection.dk/?PGr=3553&ML=1337

Den siger ingenting, har fuld HD output via hdmi, (eller gennem SCART, hvis du skulle få lyst til at bruge boksen på et billedrørs tv) MEN den kan ikke benytte kort, hvis du vil abonnere på specielle tvpakker
Af tvkartoffel
Du kunne evt købe en brugt samsung SMT-H3106 HD boks uden harddisk. Den har ikke køleblæser så den er helt lydløs. Pt. er der er par stykker på dba.dk til ca. 800,-. Jeg har dog flere gange set dem til ca 500,-.

tvkartoffel
Af pana man
Aldi har èn til 700,- hvis de ikke er udsolgt, men mærke og kvalitet, osv ved jeg ikke noget om :o

Mvh. Pana man