Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bette
Hej Rasmus :)

Tænkte på om du evt ved ca hvornår i får sony 40nx800 el nx700 ind til test ?
Ser de allerede er kommet i butikkerne, og jeg er meget interesseret da jeg synes de flotte i designet, men vil os gerne vide lidt mere om hvad de kan :D
Af calletv
bette skrev:Hej Rasmus :)

Tænkte på om du evt ved ca hvornår i får sony 40nx800 el nx700 ind til test ?
Ser de allerede er kommet i butikkerne, og jeg er meget interesseret da jeg synes de flotte i designet, men vil os gerne vide lidt mere om hvad de kan :D
Hvor har du set dem henne? Iflg. Sony selv kommer de først om 14 dages tid. Tror du ikke du mener HX700?? Vil vildt gerne se NX700/800
Af bette
Expert har sony kdl-40nx700 til 12000 kr.
og jeg mener at jeg så nx800 modellen hos en sony forhandler til 14000 kr. utrolig flot tv, men vil os gerne vide om den er ligeså go indvendig som udvendig :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er du sikker på at modelnummeret var NX? Jeg var hos Sony for en uge siden hvor de sagde +14 dage før de fik NX.
Af bette
Jeg må lige sige til at starte med at jeg ikk er så teknisk, og derfor godt ku tænke mig en test inden jeg køber.
Men jeg kan se på expert hjemmeside at de har en 40nx700 til 12000, om den så rent faktisk os er kommet hjem i butikkerne, ved jeg ikk.
Men jeg ved at jeg var i storcenteret i ålborg i deres sony center, hvor de havde lavet en udstilling med et 2-3 nye sony`er, og der så jeg 40nx800 i "levende live" sælgeren skrev endda nr og pris ned til mig, og var villig for at sælge mig en. Men om de rent faktisk ikk havde flere hjemme end de par stykker som stod der, ved jeg jo ikk.