12 mar 2010, 12:09
Bemærk: Lad os holde denne tråd til snak om LGs 2010 modeller - ellers bliver den hurtig uoverskuelig.
Rasmus Larsen skrev:Bemærk: Lad os holde denne tråd til snak om LGs 2010 modeller - ellers bliver den hurtig uoverskuelig.Det var nu også kun det mit oprindelige indlæg handlede om. Det er bare svært at rose andre plasmaskærme i disse tider uden at man skal forsvare sig i øst og vest mod fornærmede Pana/Pio ejere.
Rasmus Larsen skrev:Fedt at den model kommer til DK, men surt at den er eksklusiv til Expert da dette helt sikkert vil betyde ret høje priser.FRB skrev: Hvad skal vi regne med at Le850N kommer til at ligge på? Det er vel deres billigeste med 3D.Jeg ved det desværre ikke. Så vidt jeg kunne forstå på LG bliver det en eksklusiv model, som kun bliver ført i én butikskæde i starten (formentlig Expert). Så det er nok op til dem at fastsætte prisniveauet.
Sir Spamalot skrev:du skriver pioneer er død.xcardman skrev:Sir SpamalotJeg gider ikke diskutere det mere, hvis du ikke kan læse. Har ikke skrevet at sort ikke er vigtig. Læs indlæggene inden du svarer folk.
fordi du påstår sort ikke er vigtig.
en dyb sort med god shadow detail er alså rigtig vigtig for et godt billede
derud over hvis man har en meget lys stue og mest ser tv om dagen
skal man vil heller ikke købe et plasma tv.
Men lcd med mat skærm
KristofferA skrev:Ja, det er virkelig nederen. Expert er jo ikke ligefrem den billigste forretning.Rasmus Larsen skrev:Fedt at den model kommer til DK, men surt at den er eksklusiv til Expert da dette helt sikkert vil betyde ret høje priser.FRB skrev: Hvad skal vi regne med at Le850N kommer til at ligge på? Det er vel deres billigeste med 3D.Jeg ved det desværre ikke. Så vidt jeg kunne forstå på LG bliver det en eksklusiv model, som kun bliver ført i én butikskæde i starten (formentlig Expert). Så det er nok op til dem at fastsætte prisniveauet.
Får i den til test?
KristofferA skrev:Jeg ved det ikke endnu. Vi får med garanti også nogle af de andre LG modeller ind, og også nogle af modeller med LED backlight. Hvilke ved jeg dog ikke lige nu.Rasmus Larsen skrev:Fedt at den model kommer til DK, men surt at den er eksklusiv til Expert da dette helt sikkert vil betyde ret høje priser.FRB skrev: Hvad skal vi regne med at Le850N kommer til at ligge på? Det er vel deres billigeste med 3D.Jeg ved det desværre ikke. Så vidt jeg kunne forstå på LG bliver det en eksklusiv model, som kun bliver ført i én butikskæde i starten (formentlig Expert). Så det er nok op til dem at fastsætte prisniveauet.
Får i den til test?
xcardman skrev:Sikke noget pladder og ordkløveri. Nu skifter du spor igen. Ja, jeg skrev at Pio er død. Beklager, skulle have skrevet at det ikke kunne erhverves fra nyt mere.Sir Spamalot skrev:du skriver pioneer er død.xcardman skrev:Sir SpamalotJeg gider ikke diskutere det mere, hvis du ikke kan læse. Har ikke skrevet at sort ikke er vigtig. Læs indlæggene inden du svarer folk.
fordi du påstår sort ikke er vigtig.
en dyb sort med god shadow detail er alså rigtig vigtig for et godt billede
derud over hvis man har en meget lys stue og mest ser tv om dagen
skal man vil heller ikke købe et plasma tv.
Men lcd med mat skærm
men billedekvaiteten er vel ikke død.
det eneste jeg venter på er at den bliver slået.
samt jeg deler ikke din holdning sort er godt nok på resten af modellerne.
fra nogen af de andre producenter.
det burde alså ikke være en større videnskab.
men ingen endnu har slået en 508 model endnu.
kun lcd med local dimming.
det vil dem med som skal købe en LG vil også ønske
xcardman skrev:du startede det hele med at skrive.Jamen for fa... da. Bliver du ved? Jeg skrev jo, at jeg håbede LG's sortniveau blev forbedret. Nyder du bare at provokere?
ak sort og sort og du ikke gider hører om sort
netop på mange lg modeller i 2009, var deres sortniveau ikke godt.
det har mange også skrevet
det håber mange sikkert de nye lg modeller har.
ja sort er ikke alt, alle de andre ting til også følge med.
men vi kan vil være enige om billedekvaliteten kan være noget bedre.
på alle mærker og modeller. derfor skrev jeg kuro.
vi så vil helst en endnu bedre skærm alle sammen end den.
hvorfor skal vi nøjes med
Martin8000 skrev:Igår var jeg sikker på at jeg så LG PK750 /760 og PK950, som værende totalt identiske pånær at 950'eren havde magic wand.. Men jeg ser så idag at PK750 /60 'eren ikke har trublack filter???Ifølge CES udmeldingerne havde de, ja. Men efterfølgeren tyder alt på, at det kun er PK950 der har TruBlack filter.
Er jeg helt tabt bag en vogn eller hvad er der lige sket her? Har PK750 /60'eren tru black filter???
Rasmus Larsen skrev:Laver I en test af PK750 senere således man kan se hvor stor betydning TruBlack filteret har?? Og dermed forskellen på PK950 og PK750..Martin8000 skrev:Igår var jeg sikker på at jeg så LG PK750 /760 og PK950, som værende totalt identiske pånær at 950'eren havde magic wand.. Men jeg ser så idag at PK750 /60 'eren ikke har trublack filter???Ifølge CES udmeldingerne havde de, ja. Men efterfølgeren tyder alt på, at det kun er PK950 der har TruBlack filter.
Er jeg helt tabt bag en vogn eller hvad er der lige sket her? Har PK750 /60'eren tru black filter???
PK950 er i øvrigt den var har til test lige nu, men jeg har desværre ikke fået kigget så meget på den endnu.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.