Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Havnearbejderen
Jeg har fået en ordrebekræftigelse fra komplet idag og de skriver 2 dage til jylland,men hvad siger jeres erfaring med firmaet ? kan jeg forvente at det kommer imorgen eller først mandag da de ikke leverer i weekenden ?

/Den utålmodige :)
Af pipper
Havnearbejderen skrev:Jeg har fået en ordrebekræftigelse fra komplet idag og de skriver 2 dage til jylland,men hvad siger jeres erfaring med firmaet ? kan jeg forvente at det kommer imorgen eller først mandag da de ikke leverer i weekenden ?

/Den utålmodige :)
Det er godt nok svært at svare på. Hvis du først har lagt en bestilling idag, tror jeg ikke du får den før Mandag.
Af Havnearbejderen
Jeg bestilte igår og fik Bestillingsbekræftelse lige efter, idag har jeg så fået Ordrebekræftelse og track and trace ,men der kan jeg ikke se pakken endnu.
I kan self ikke love mig det kommer,men det var mere om de plejer og være hurtige eller jeg skal regne med mandag :)
Af noxity
Der bliver ikke leveret pakker om lørdagen med mindre du har betalt for det. (Ved Postdanmark)
Af Havnearbejderen
Så blir det jo nok først mandag,men skidt så kan jeg nå at hænge beslaget op først så jeg er klar til mit første fladskærmstv :)

Tak for svarene
Af ping
Du skal nok forvente at det først kommer mandag. Bestilte selv et om onsdagen men fik det først mandag. Og det er ikke Post Danmark der levere det, det er for tungt for dem. Det bliver leveret med fragtmanden som hedder Brink. Men kontakt Komplett så kan måske få et tlfnr til fragmanden og høre ham om det bliver levet i morgen
Brink har hjemme i Århus
Af dimzen
Mener også de har lager i Sverige, så hvis det kommer derfra, går der nok lige en dag ekstra :)
Af Havnearbejderen
Jeg har instillet mig på at det først blir mandag,men som skrevet tidligere så kan jeg nå at få beslaget købt og hængt op inden, så det går nok ;)

Takker for svarene
Af Integra
Bestilte mit x10y ved dem i onsdags. Iflg. brings track and trace system, så er der lang vej endnu. Den har indtil nu kun fået tildelt et EDI nummer, hvilket den allerede fik d. 25. Andet er der ikke sket.

Så med mindre du er mere heldig end mig, så forvent ikke at den kommer idag.
Senest rettet af Integra 01 mar 2010, 15:53, rettet i alt 1 gang.
Af Havnearbejderen
Jeg har ikke modtaget mit tv endnu,fik ligesom Integra EDI nr d 25/2
Ringede til fragtmanden idag som fortalte det lige var ankommet til Århus og jeg skulle regne med at det kom onsdag :((

//Havnearbejderen
Af Darthmati
Jeg bestilte mit natten til Torsdag. Blev ringet op idag og fik mulighed for at få det leveret imorgen eftermiddag, hvilket jeg ikke kunne. Så nu får jeg det onsdag 12-15.

Ville virkelig gerne have haft det idag. :(
Af Havnearbejderen
Så kom "dyret" endelig,men typisk mig kan jeg ikke finde de digitalekanaler !
Dem har jeg nu fundet ved at sætte tvét til sverige og søge alle gratis kanaler
Det kører bare det hele og jeg er meget tilfreds med billedkvaliteten 8)

//havnearbejderen
Af MrDanielson
Hejsa :)

Det kommer an på om det er med Post DK eller et fragtfirma.

Da jeg første gang bestilte hos dem, var det med Post DK og der fik jeg det 2 dage efter.

Da jeg bestilte min fladskærm, fik jeg det også 2 dage efter (helt fra Norge!)