Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommyaa
er der nogen der ved om der er mpeg 4 dvb-c tuner i alle x10 modellerne?? det er lidt forskelligt alt efter hvor man læser nemlig???

er ved at købe på redcoon.dk (p37x10y) men der står kun mpeg 2??? men andre steder bla. her på sitet står der der er mpeg 4 også???

der er også en som slutter på e hvor der står der slet ingen dvb-c tuner er???

nogen der har noget Info??
Af Thor-thor
en Y model har Dvb-c og Mpeg 4, som det så vidt jeg kan se også fremgår på redcoon (men det er dog meget rodet opstilling de har, ikke specielt overskueligt).

E modellen har ikke dvb-c mpeg 4.

Så gå efter en y model.

Personligt ville jeg dog lige vente et øjeblik. X20 kan købes om ganske få dage, så jeg ville da godt lige se en anmeldelse på den inden jeg købte den gamle model (har dog selv en 42X10Y som jeg er fuldt tilfreds med).
Af tommyaa
hvis du kigger på redcoons side står der netop mpeg 2 dvb-c og ikke mpeg 4????

jeg gør udfra der kun er en y model???
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Alle Y-modeller har MPEG4.
Brugeravatar
Af radiomand
redcoons.dk er igen et eksempel på en hjemmeside der ikke ved hvad det er de sælger.
Af tommyaa
skrev til dem og fik et hurtigt og høfligt svar tilbage hvor de forklarede at der er mpeg4 tuner i men den er slået fra hvis man vælger Danmark som land, men vælger man Sverige skulle det virke, men det er sådan set ligemeget de har ikke flere 37" og jeg kan ikke bruge 42"
Af tommyaa
radiomand skrev:redcoons.dk er igen et eksempel på en hjemmeside der ikke ved hvad det er de sælger.

Det gør de fleste lavpris Internet butikker vel ikke...??

handler man sådan nogle steder skal man vel bare vide hvad man køber og ikke forvente den store produktsupport.