Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madschr
Hej, nogle der kan hjælpe? Jeg forsøgte at tænde mit Samsung LE-37M87BDX den anden dag, men det ville ikke tænde, og den lille røde lampe under skærmen begyndte at blinke kontinuert (hele tiden). Jeg har forsøgt at tage strømmen, og sætte det til igen, men så begynder tv'et bare at blinke igen, uden at ville tænde?
Nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak!
Mads
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det lyder som en defekt. Lampens blinken er muligvis en indikator for hvor fejlen ligger, men jeg kender ikke til nogen tabel, der kan oversætte "konstant blinkende" til en reel fejl. Du må nok kontakte Samsung.
Af madschr
Jeg har kontaktet dem, de kan ikke lave fejlfinding på tvet når det ikke kan tændes. Derfor skal det sendes til reperation. :(( jeg har ikke gemt kassen til det...
Brugeravatar
Af 3Dbenny
madschr skrev:Jeg har kontaktet dem, de kan ikke lave fejlfinding på tvet når det ikke kan tændes. Derfor skal det sendes til reperation. :(( jeg har ikke gemt kassen til det...
Hej

Du kunne os aflever det til Direkte til en af deres Service partnere Electronik centeret eller Infocare, De har indleverings deske. Super nemt.

3Dbenny
Af madschr
Tak for tippet, hvordan fungerer det helt præcist ved du det? Kommer man selv til at betale for service (tv'et er under 2 år), eller er det stadig dækket af reklamationsretten?
Brugeravatar
Af 3Dbenny
madschr skrev:Tak for tippet, hvordan fungerer det helt præcist ved du det? Kommer man selv til at betale for service (tv'et er under 2 år), eller er det stadig dækket af reklamationsretten?
Du skal bare huske at indlever den med din kvittering, så er alt som det skal være.

3Dbenny
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis TV'et er parallelimporteret, så bør du nok lige sikre dig, at det servicecenter du kører til rent faktisk er dét som butikken benytter sig af. Du bliver nødt til at kontakte forhandleren først.