Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommyaa
Rasmus Larsen skrev:
tommyaa skrev:jeg synes ikke der var så meget Info om x20 om den er blevet forbedret eller det nærmest er samme tv som x10???

Tommy
Så vidt jeg kunne se, så er billedkvaliteten ikke forbedret betydeligt. Til gengæld er rammen ændret, så den nu har disse små "prikker".
det er selvfølgelig klart at de små modeller ikke rykker sig så meget, spørgsmålet er bare om det overhovedet er forbedret eller om man ligeså godt kan snuppe en x10 pg samtidigt slippe for at ha et prikket tv.... så det ik underligt ud???
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Rod1983 skrev:Nej det var måske også for meget at forlange :D.. jeg tænker på den "Dynamiske kontrast", som man eksempelvis på LG's fjernsyn kan indstille på (fra/lav/medium/høj) :)
Har der da været problemer med at slå dynamisk kontrast fra på andre Pana-modeller? Mig bekendt er det ret enkelt og det har altid været en option i menuerne?
Af xcardman
Mig bekendt har man ikke kunne slå dynamisk kontrast fra på panasonic plasma tv.

derfor er det netop et kæmpe plus, hvis det er rigtig g20 og op efter kører uden. Hvis alså spec holder.
Af Rod1983
xcardman skrev:Mig bekendt har man ikke kunne slå dynamisk kontrast fra på panasonic plasma tv.

derfor er det netop et kæmpe plus, hvis det er rigtig g20 og op efter kører uden. Hvis alså spec holder.
Fuldstændig rigtig man har ikke kunne slå den dynamisk kontrast fra. Jeg så i hvert fald ingen indstillings muligheder på min PZ85'er ej hellere de G10'er jeg har "leget" lidt med :p
Af therunemeister
Synes faktisk at V20/VT20 ser helt vildt flotte ud i den video. Hvis de lever op til forventningerne hvad angår billedekvalitet, så kunne jeg godt forstille mig at der skal spares op...
Af Rod1983
therunemeister skrev:Synes faktisk at V20/VT20 ser helt vildt flotte ud i den video. Hvis de lever op til forventningerne hvad angår billedekvalitet, så kunne jeg godt forstille mig at der skal spares op...
:D Jeg føler med dig. Må indrømme at jeg har G20'eren i kikkert. Silver udgaven vil se knald godt ud i stuen :p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
God video fra Phil og co. igen.
Vi så også Phil vandre rundt dernede ved flere lejligheder. Han var vist heller ikke meget for Panasonics planlagte tour-guide, så han tog ligesom os et afbræk og sneg sig lidt rundt selv med sin kameramand =)

Men ja, ligesom I kan fornemme, så er der forskel på designet i virkeligheden og det vi har set på pressebillederne. Jeg synes faktisk Panasonic har rykket sig lidt i den gode retning - pånær på X20, som jeg synes er blevet lidt mere uheldig med de små prikker på fronten.
Af xcardman
Rasmus

På g20 og opefter.
på disse modeller er panasonic gået helt væk fra dynamisk kontrast?
det vil være super, at de har overført den del fra pio.
for så vil mange af de problemer på en g10 og v10, vil netop forsvinde.
med flimre og o.s.v.
Af keler
therunemeister skrev:Synes faktisk at V20/VT20 ser helt vildt flotte ud i den video. Hvis de lever op til forventningerne hvad angår billedekvalitet, så kunne jeg godt forstille mig at der skal spares op...
Enig - VT20 ser rigtig flot ud IMO :)
Af keler
Hvilke modeller er der egentlig "kuro" tech. i? Er det kun i VT20?
Af Kleen™
PanaGURU er at finde fra G20 og opefter - dog i lidt forskellige varianter...
Af Rod1983
xcardman skrev:Rasmus

På g20 og opefter.
på disse modeller er panasonic gået helt væk fra dynamisk kontrast?
det vil være super, at de har overført den del fra pio.
for så vil mange af de problemer på en g10 og v10, vil netop forsvinde.
med flimre og o.s.v.
Det ville jeg også gerne vide 8)
Af Rod1983
keler skrev:Hvilke modeller er der egentlig "kuro" tech. i? Er det kun i VT20?
:D Ja det vil jeg også gerne vide!
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21