Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Maximus123
-Nogen der har erfaring med dette meget roste tv?

Overvejer at købe et, da de lige pt. er til omkring 4.000+ mange steder.

lyder til at man får et godt billede+usb m.m for pengene. Har, forgæves, søgt efter en anmeldelse her, og var sikker på at jeg havde set en af 42´modellen, men må have set syner , da der ikke kommer noget der bare minder om en anmeldelse op når jeg nu søger på det.

-Nogen chance for at denne model eller en anden af 7404'eren bliver anmeldt?

Mvh. Cannister.
Af BrianH
Maximus123 skrev:-Nogen der har erfaring med dette meget roste tv?

Overvejer at købe et, da de lige pt. er til omkring 4.000+ mange steder.

lyder til at man får et godt billede+usb m.m for pengene. Har, forgæves, søgt efter en anmeldelse her, og var sikker på at jeg havde set en af 42´modellen, men må have set syner , da der ikke kommer noget der bare minder om en anmeldelse op når jeg nu søger på det.

-Nogen chance for at denne model eller en anden af 7404'eren bliver anmeldt?

Mvh. Cannister.
Der er ingen chancer for en "officiel" anmeldelse, men uanset hvad er det et godt tv
Af Maximus123
Godt at vide at der er flere der er positive omkring denne model. --

BrianH- Hvorfor mener du ikke der er chance for en anmeldelse af det?
Af rkc
Du kan også prøve at søge på 8404 det er samme skærm bare med ambilight der er en norsk anmeldese af det på alatest den gør at du køber det
Af cami
Det er nok fordi der er nye modeller på vej :)

Vi har selv, for et par måneder siden, købt et par stykker af 32PFL7694 til køkken/soveværelse, som vi er meget glade for. De minder meget om 7404'eren, dog har de lidt bedre lyd (tror det er 12" højttalere istedet for 10"), et eller andet "ekstra" i forhold til billedbehandlingen (hvad det så end er) og så en rigtig nice fjernbetjening.

Vi er blandt andet rigtigt glade for rammen, da den er stort set ikke eksisterende. Da vi så den i butikken og den hang sammen med andre 32", lignede den næsten en 26". Og så er både lyd og billede rigtigt godt og skarpt, og menuerne er til og gå til osv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
12" højttaler? Min subwoofer har ikke engang 12" enheder. Mon ikke vi snakker 1" vs. 1.5"?
Af Maximus123
Yakken - Tror han måske mener Watt og ikke tommer :-)
Vil prøve at kigge på den norske anmeldelse.

Tak for svarene alle.
Af lennon
8404 bliver testet på HDTVtest.co.uk . De er lige som Flatpanels meget fikseret på korrekt billedgengivelse, og derfor ikke specielt begejstert for Philips billedfilosofi, - så deres test gør at du ikke køber den (. . hehe
Af cami
watt, selvfølgelig - havde nok ikke lige helt hovedet med mig... ^^
Af lennon
Jeg tror faktisk nævnte Philips er helt OK køb. Og den får da også en udmærket test hos mit orakel i UK .. Under alle omstændigheder er der faktisk ikke ret mange producenter som tilbyder deres frontlinieprodukter nede i 32" str

Er du også helt 100% sikker på at du ikke kan forsvare et 37" . . ? !