Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mad-s
Hej

Hvilken forhandler ville I helst ligge jeres penge hos, hvis I skulle finde en ny fladskærm?

Jeg tænker mht. rådgivning og udvalg.

Jeg foretrækker en butik, fremfor en "anonym" hjemmeside, men det er vel en smagssag? ;)
Brugeravatar
Af bcd
"Expert" selvom de er lidt pebret i prisen
Af hdmi
Panacenter.....hifi-klubben....sony-center.....
Af Dake
Kan godt anbefale Panasonic Center på Søborg Torv (NB der er to Pana Center i Søborg - det er Buddinge radio&tv). Udvalget har de jo så ikke så mange andre mærker end Pana, men de giver en god service og virker til at være bedre inde i produkterne end de andre butikker jeg besøgte. Plus prisen er fair da de kører samme priser som i deres netbutik. Jeg fik et 42G20 til 7995,- uden jeg spurgte om nedslag fordi "vejl pris alligevel ville blive presset ned indenfor den første måned" - så det er jo en ganske beskeden merpris for 30 mdr. garanti, rådgivning ifht. nethandel og en butik hvor man endeligt bare skulle ringe eller komme forbi, hvis der var noget med opsætning eller andet :)
Af ABoehm
Hej Nikolaj
Jeg synes også godt om Panasonic-butikken på Søborg Torv. Hvor ligger den anden Pana-butik henne?

VH - Anders
Brugeravatar
Af 3Dbenny
HEj Alle

Kunne varmt anbefale Expert Butikken på søborg hovedgade, De er friske og altid meget hjælpsomme.

3Dbenny
Af Ulrich
Panasonic-butikken på Søborg Torv
Topdollar her fra også :)
Altid frisk på en god handlen.

Har lige bestilt TX-P50G20 + DMP-BD65
Af Slot
Ulrick ... tænker selv på at købe en magen til den du har bestilt. Har du set den live og hvad er en DMP-BD65 ?
Brugeravatar
Af radiomand
DMP-BD65 er den nye Blu-ray afspiller fra Panasonic, den ramte de danske butikker igår.
Af Ulrich
Slot skrev:Ulrick ... tænker selv på at købe en magen til den du har bestilt. Har du set den live og hvad er en DMP-BD65 ?
Jeg har set 42" søsteren, og ikke mindst læst testen på den. :)
Af Slot
Hvornår får du den ?
Af Ulrich
Slot skrev:Hvornår får du den ?
Jeg bliver ringet op en gang i næste uge :)