Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tranborg
Jeg kan se der er en prisforskel på 3.500kr mellem disse modeller, men er det værd at investere de ekstra penge i den dyrere model?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kommer an på hvor trængt din pengepung er. Om noget er "pengene værd" må være en individuel vurdering. Jeg synes designet alene er pengene værd.
Af tranborg
Designet betyder nu ikke så meget for mig. Men hvis billedkvalitet, lydkvalitet og funktioner retfærdigør det større prisskilt, vil jeg nok gå efter V10 skærmen. Jeg kan se i anmeldelsen af V10 at det godt kan betale sig at investere i dette fjernsyn fremfor G10. Men G15 har jo bedre lyd og flere funktioner, så hvis designet ikke er vigtigt, er det så stadig værd at betale 3500kr ekstra?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Der er en forbedring i billedkvalitet ved at gå fra G10 til V10, men G15 skulle efter sigende blot være en V10 uden designet.

Funktionaliteten i G15 (DLNA og VIERA CAST) er dog ikke så finpudset, og jeg synes stadig den har mange mangler. Spørgsmålet er måske om de nye 2010 Panasonic modeller kunne være et alternativ. De præsenteres d. 15. februar.
Af Dahlsen
Forstår ikke hvorfor man vil bruge penge på udgået modeller, når de nye er lige om hjørnet ???
Af Gonardo
V10 har THX det har G15 ikke, så helt sikkert jeg ville vælge V10 :)
Af jacob586
Dahlsen skrev:Forstår ikke hvorfor man vil bruge penge på udgået modeller, når de nye er lige om hjørnet ???
Det kommer da an på hvad man forventer de nye TV komer til at koste? Tvivler på at G20 og V20 kommer titl at koste det samme som G10 og V10 koster i dag.