Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Andstrup
Jeg har set mig lun på LG's LH5000 42". I elgiganten kostede det 9000 kr og jeg undres over at den dyreste forhandler jeg finder på pricerunner sælger det til små 7500. Er det fordi samtlige online forhandlere parallelimporterer ? Og er der noget galt i det ? Hvor foreslår i at jeg køber fjernsynet? Og har nogle ellers erfaringer med fjernsynet? Jeg var i hvert fald fint tilfreds med hvad jeg så i elgiganten...
Af Makamakalay
Jeg købte samme TV for ca. 4 måneder siden til ca. 7500 hos cinemagic. Det kom dagen efter bestilling, og alt var som det skulle være.

Jeg er meget tilfreds med tv'et. Jeg valgte det primært fordi det kunne lave nogle gode panoreringer i forhold til de andre jeg så i butikkerne. Men jeg kan godt se nu at det ikke har den store betydning. Ser sgu ikke "hakkede" panoreringer på andre TV, når der ikke står andet ved siden af.

Jeg synes billedet på en eller andet måde er lidt mat. Udover det, står det rigtigt godt. Men jeg kunne sikkert godt have nøjedes med et Sony V5500 eller måske endnu bedre et X10Y eller G10.

200 Hz fungerer ikke skide godt, og jeg har slået det helt fra.