02 feb 2010, 18:44
Så har jeg lige et sidste spørgsmål, og det er med hensyn til kabel.
Skal man bruge DVI til HDMI og hvorfor ikk bare HDMI til HDMI nu når fjernsynet har HDMI og den bærbare også har HDMI?
Fedt at der er nogle som jer som har tjek på sagerne og tager sig tid til at hjælpe andre;-)
dumb skrev:Ok super:-)Carsten405 skrev:Hej dumb.Ok, for at se billeder og musik, som ligger på den bærbare, burde det være muligt, via det link jeg har sendt dig, at forbinde fjernsyn og bærbar.
Ja det er på fjernsynet de godt kunne tænke sig at se billederne høre musik og evt gå på nettet og surfe / netbank.
Jeg kender desværre ikke det store til fjernsyns Internet muligheder, men som jeg har forstået det så er det ikke muligt at surfe direkte på TV'et og Netbank er i hvert fald helt umuligt. Men man kan jo bare slutte den bærbare til fjernsynet med DVI/HDMI kabel og så bruge fjernsynet som skærm og dermed har du jo fuld adgang til alle billeder/musik og internettet.
/Thomas
Så har jeg lige et sidste spørgsmål, og det er med hensyn til kabel.
Skal man bruge DVI til HDMI og hvorfor ikk bare HDMI til HDMI nu når fjernsynet har HDMI og den bærbare også har HDMI?
Fedt at der er nogle som jer som har tjek på sagerne og tager sig tid til at hjælpe andre;-)