Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NickChanger
Hej.

Jeg vil gerne købe et LG 50PS8000 i den nordiske udgave, men det lader til at det er forsvundet fra de danske forhandleres hylder(læs nordisk udg.)

Har efterhånden brugt en del tid på at finde det, men er desværre gået forgæves alle steder.

Kender i en side som har den nordiske udg. til rimelige penge, her tænker jeg ikke over 8500, som det blev solgt for, så sent som for en uge siden.

Alternativt, hvad kunne ellers erhverves i den størrelse og prisklassen 8k-10k.

NickChanger
Af TYBO
Ved ikke engang om den findes i "dansk" model.
Har selv den parallelimportede model og den virker fint i danmark.
Af NickChanger
TYBO skrev:Ved ikke engang om den findes i "dansk" model.
Har selv den parallelimportede model og den virker fint i danmark.
Det er kun for at få LG-Danmarks pixil-garanti og on site repair med.

NickChanger
Af NickChanger
Rodding skrev:?? http://www.pricerunner.dk/pl/2-1217854/ ... ign-Priser
Som jeg kan se af de sider, er det kun justbuyit.dk som har den nordiske udg. resten er parellelimport. Du kan iøvrigt ikke finde TV på justbuyit.dk, hvis du selv prøver at finde det på deres side... Tror det er et gammelt link. Har snakket med dem, og det er kun måske de får det igen...

NickChanger
Af Perfod
Komplett's model er også dansk ,,, har selv købt mit der.
har ringet til lg og fået bekræftet at det ikke er en parallel import
Af Perfod
Bare lov mig du ikke handler hos Getmore da de fusker og chancen for at få lavet dine ting er minimal hvis noget går galt...

Og Redcoon eller hvad de hedder har kun fået dårlig omtale så hold dig også fra dem..
Af Rodding
Vil meget gerne have noget bruger respons på det tv.
Af NickChanger
Rodding skrev:Vil meget gerne have noget bruger respons på det tv.
Jeg bestiller mit idag hos komplett.dk, så smider jeg lige noget feedback, når det har kørt et par dage... Men kan fortælle at en af mine venner har haft det i ca. 30dage nu, og han er MEGET tilfreds med det.
Af JCM
Prøver også at finde dette tv i nordisk udg. tror ikke komplet`s model er
se mail svar fra dem:
Det er en europærisk model.

Du kan stadig få support hos LG men service varetages af Komplett.

Eneste forskel på europærisk og nordisk, er at der er dansk manuel med til nordiske modeller, og der er pixelfejls garanti på nordiske modeller.
Med venlig hilsen

Team Leder
Komplett.dk
Af NickChanger
JCM skrev:Prøver også at finde dette tv i nordisk udg. tror ikke komplet`s model er
se mail svar fra dem:
Det er en europærisk model.

Du kan stadig få support hos LG men service varetages af Komplett.

Eneste forskel på europærisk og nordisk, er at der er dansk manuel med til nordiske modeller, og der er pixelfejls garanti på nordiske modeller.
Med venlig hilsen

Team Leder
Komplett.dk

Hmm jeg ringer til dem på mandag, og se hvor jeg står.

Noget rigtig pis, hvis det ikke er den nordiske model - har nemlig lige bestilt hos dem :(

tak for info!
Af JCM
NickChanger> Høre gerne om dit svar FRa komplett her på siden da jeg 100% vil havde det tv hvis det kan købes i nordisk model.