28 jan 2010, 12:04
Jeg er igår blevet ejer af den meget anbefalede G10 skærm. Jeg er yderst tilfreds med billedkvalitet, dog er jeg en smule skeptisk på nogle andre punkter. Blæserstøj: Det er minimalt og kun noget jeg lægger mærke til fordi jeg ved det er der, men jeg frygter at denne vil kunne udvikle sig med årene og larme mere. Er det noget at frygte? Strømforbrug: Hvor højt er det i forhold til LG's SL8000/8500 f.eks pr. år? Eller en anden god LCD skærm i samme prisklasse. Gerne nøgne tal. Burn in: Noget jeg blev meget overrrasket over igår da jeg spillede PS3. Dette var meget tydeligt, da jeg gik fra en overgang til en anden. Er det fordi det er en ny skærm? Og så kan jeg ikke umiddelbart se hvordan jeg kan få skærmen op at hænge med dette vægophæng samtidig med at skulle have det tilsluttet de forskellige ting, idet det hælder 5grader forneden: http://www.cinemagic.dk/shop/hama-vaego ... 5387p.html Bør jeg købe et andet eller bakse dette op, på trods af meget lidt brugervenlighed ?
Jeg overvejer at bruge min fortrydelsesret og finde et godt LCD i stedet for. Er LG's SL8000/8500 det oplagte valg her?
Jeg overvejer at bruge min fortrydelsesret og finde et godt LCD i stedet for. Er LG's SL8000/8500 det oplagte valg her?