25 jan 2010, 19:30
Nu har jeg i noget tid fulgt diskussionerne i dette forum og har flere gange været ude og kigge på forskellige TV og var nogenlunde nået frem til hvilket Panasonic plasma TV jeg ville købe. For en måneds tid siden lavede jeg en oversigt over hvad de modeller jeg var interesserede i kostede (S, G og V i 42 og 50 tommer). Nu hvor jeg var nået frem til at det nok skulle være en 50 tommer V10, opdagede jeg at den var steget 1500,-!!
Jeg tjekkede at flere af de andre modeller også var steget og jeg kan se mange modeller er udsolgt mange steder. Jeg undrer mig lidt over det da de nye modeller mig bekendt tidligt kommer i marts og det er endda vist kun de billige modeller??
Jeg er lidt forvirret, betyder det at flere modeller ikke vil være mulige at købe måske i flere måneder? Det synes jeg lyder som en ret dårlig forretning for både forhandlere og for Panasonic selv. Er der noget jeg har misforstået?
Tak for et godt forum i øvrigt :-)
Jeg tjekkede at flere af de andre modeller også var steget og jeg kan se mange modeller er udsolgt mange steder. Jeg undrer mig lidt over det da de nye modeller mig bekendt tidligt kommer i marts og det er endda vist kun de billige modeller??
Jeg er lidt forvirret, betyder det at flere modeller ikke vil være mulige at købe måske i flere måneder? Det synes jeg lyder som en ret dårlig forretning for både forhandlere og for Panasonic selv. Er der noget jeg har misforstået?
Tak for et godt forum i øvrigt :-)