Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MEOLSEN
Tjaee - Elgiganten siger "Vi vil være billigst". Alligevel var et 50PS8000 mindst 8000kr dyrere ved dem end der hvor jeg købte mit. Såh det gælder vist mange forhnadlere.

Man må som kunde bare indstille sig på at ting ikke koster det de koster - ting koster det de er værd. Så man må kigge så for, og gøre om med sig selv om man vil give det ekstra for at handle i en butik, kontra at handle eks. på nettet.
Af Perfod
det er jo næsten altid dyre i en fysisk butik det er naturligt det er sådanne.
Og med hensyn til elgiganten der ringede jeg til dem angående LG 50PS8000 og de ville sælge mig det til samme pris som pixmania nemlig 7399kr inkl levering. altså et afslag på mange penge i forhold til deres udslagspris , men da de havde leverings tid på det valgte jeg at købe et andet sted på nette
Brugeravatar
Af latitude
Det er bare ret åndsvagt at lave kæmpe bunke af reklamer som er smækfulde med "super tilbud" der er i virkeligheden flere tusinde kroner DYRERE :s ;;) :s

Det er jo bare spild af papir og spild af forbrugernes tid, som tror at de kan finde ET GODT TILBUD....
Af steffenj
Det er naturligt at ting koster mere i en fysisk butik, sådan har det altid været og sådan vil det nok forsætte.
Butikker har som regl mere personale ansat og højere husleje der til sættes priserne som regl højere da udgifterne jo gerne skulle dækkes.
Derfor er der som regl også mere vejledning/vildledning i butikkern, alt efter hvor heldig man er med den ekspedient man nu render ind i.