Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fekser
Hej

Har desværre sagt ja til at hjælpe noget familie med at skaffe et nyt tv... Og det gør jeg ikke igen. De vil selvfølgelig ikke ofre noget på det og forstår ikke, hvis de alligevel anbefales til det. Derfor kunne jeg godt bruge noget hjælp, da jeg ikke gider knokle mere med at hjælpe.

Vi har netop annulleret en bestilling på et Panasonic TX-P42S10E, da leveringstiden har overskredet de aftalte 14 dage og ny dato ikke kan fastlægges. Jeg kan ikke overtale dem til et G10, da de allerede er gået fra et X10 til S10 rent prismæssigt.

De vil kun ofre 6000 inkl. levering og IKKE en øre mere. Hvad kan det bedste TV være? Det vigtigste er DVB-C - udover dette vil FullHD og 200Hz være meget interessant, hvis det kan lade sig gøre.

Al hjælp er meget værdsat, men husk venligst at alt over 6000 inkl. levering er uinteressant.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Gå ned i X10 igen. Den kan fås til 4000 kr. inkl. levering på El-gigantens hjemmeside.
Af kronholm
Elgiganten har pt udsolgt, og de aner ikke om de får flere hjem.. og om hvorvidt det evt. skulle være til samme pris.

Hvis du er fra jylland kan du hente et panag10e hos mig for 5k. Bor i aalborg...
Af Tapeworm
Der er ingen DVB-C tuner i X10 :((
Af Makaus
Tapeworm skrev:Der er ingen DVB-C tuner i X10 :((
Hvor ser du det?

Det var da noget være sludder.
Brugeravatar
Af koenigs
Tapeworm skrev:Der er ingen DVB-C tuner i X10 :((
Det kan du tro der er ;)

Hvis du ellers bestiller P42X10Y modellen, som er den til det danske marked, er der både DVB-C og t i mpeg4. Har selv den model.

Men det er rigtigt at europamodellen P42X10E ikke har DVB-C...
Af mgala666
yakken skrev:Gå ned i X10 igen. Den kan fås til 4000 kr. inkl. levering på El-gigantens hjemmeside.
Nu er du nummer to, jeg ser, der skriver det er incl levering - hvor står det mon? Når jeg ligger et "i kurv" smider den 200-300 kr i levering på?
Brugeravatar
Af koenigs
mgala666 skrev:
yakken skrev:Gå ned i X10 igen. Den kan fås til 4000 kr. inkl. levering på El-gigantens hjemmeside.
Nu er du nummer to, jeg ser, der skriver det er incl levering - hvor står det mon? Når jeg ligger et "i kurv" smider den 200-300 kr i levering på?
Jeg fik mit til 3999 incl. levering :D

Jeg kan se man slet ikke kan ligge den i kurven nu, måske er det fordi de ikke får flere.
Af mgala666
Haha, jamen, hvad er tricket for at få det incl levering? :D

Det skal lige siges, at jeg ved, de er til at handle med. Trunten skulle købe tv ophæng. Hun brokkede sig over den absurd høje pris, og med et trylle slag havde sælger barberet 25 % af. Altså af prisen O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Netprisen er inkl. levering hvis beløbet overstiger en grænseværdi.