Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lennon
Kratz skrev:
Derudover er det altid sjovt at gætte hvilket TV der vil være bedst. De fleste kan blive enige om Samsung har et langt pænere design, men personligt tror jeg Panasonic løber fra Samsung på billedkvalitet i år. Det bliver spændende at se :)
Pana og Samsung var meget lige i 2009 line-up. Med fordele til Pana på retention og sort. Jeg forventer faktisk også at Pana foretager det største kvalitetshop i 2010 . Men kan Samsung også øge kvaliteten en smule, så står de stadig meget stærkt pga design,features og strømforbrug .
Af ajhals
For mig vil det helt klart også være C8000 og C9000 der er de mest intressante.

Læste for øvrigt, at samsung folkene på messen havde indikeret, at prisen for topmodellen C9000 ville komme til at ligge ca. der hvor prisen på nuværende topmodel altså B8050 lå, da den kom på markedet.... Sååå vi snakker vel lige i underkanten af 20k for en 46".
Af noxity
ajhals skrev:For mig vil det helt klart også være C8000 og C9000 der er de mest intressante.

Læste for øvrigt, at samsung folkene på messen havde indikeret, at prisen for topmodellen C9000 ville komme til at ligge ca. der hvor prisen på nuværende topmodel altså B8050 lå, da den kom på markedet.... Sååå vi snakker vel lige i underkanten af 20k for en 46".
Den nuværende topmodel er jo B8500, som ikke sælges i Europa. Så med mindre de nævner B8000, så tror jeg at de mener B8500. Altså skal du nok forvente en pris højere end B8000.
Af Notional
Jeg så meget gerne en test af 8000 modellen, da den har stor interesse for mig. Især en test af både 3D BD'ere (hvis muligt) og om konvertering af normale 2D udsendelser til 3D på nogen måde er brugbar.

Mon ikke prisen bliver en anelse lavere end sidste år? Godt nok kan skærmen mere og er denne gang i børstet metal, men størrelser er også steget og går op til 65" for 8000 serien. Det plejer at rykke i priserne på det lavere modeller.

Mon ikke prisen for 46c8000 ligger på omkring 18k i vejledende udsalgspris? Så kommer internetprisen nok ned på 16k efter en måned eller to.
Af FRB
Hvad med prisen for en 40"?
Af Rod1983
Samsung's slim plasma fjernsyn ser super nice ud :). Jeg synes det er fedt at der kommer flere serier indenfor de har plasma'er så prislejet forhåbentligt ligeså varieret. En test af 6000-7000 serien kunne derfor være interessant og ikke mindst 8000-9000 serien 8):

http://www.youtube.com/watch?v=-BHns1WW43w
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Rod1983 skrev:Samsung's slim plasma fjernsyn ser super nice ud :). Jeg synes det er fedt at der kommer flere serier indenfor de har plasma'er så prislejet forhåbentligt ligeså varieret. En test af 6000-7000 serien kunne derfor være interessant og ikke mindst 8000-9000 serien 8):

http://www.youtube.com/watch?v=-BHns1WW43w
Rigtig god video der både forklarer en del om de nye plasma-Tv og 3D teknologien. Den bør ses.
Af ajhals
noxity skrev:
ajhals skrev:For mig vil det helt klart også være C8000 og C9000 der er de mest intressante.

Den nuværende topmodel er jo B8500, som ikke sælges i Europa. Så med mindre de nævner B8000, så tror jeg at de mener B8500. Altså skal du nok forvente en pris højere end B8000.
Ok, jeg var ikke klar over, at den var kommet :). Så du har sikkert ret!
Af JAYS
Jeg har besluttet mig for at sætte penge i et nyt fjernsyn.
Og jeg er faldet pladask for Samsung' utroligt fede design !!

Nu er mit spørgsmål bare, skal jeg købe 8'er serien eller skal jeg vente, og købe 9 serien m. 3D !

Hvor stort bliver det "3D" ?
Er det noget mand bare må have ?

På forhånd tak :b
Af kasperand
JAYS skrev:Jeg har besluttet mig for at sætte penge i et nyt fjernsyn.
Og jeg er faldet pladask for Samsung' utroligt fede design !!

Nu er mit spørgsmål bare, skal jeg købe 8'er serien eller skal jeg vente, og købe 9 serien m. 3D !

Hvor stort bliver det "3D" ?
Er det noget mand bare må have ?

På forhånd tak :b
8 serien har også 3D.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21