Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af yksa
Jeg er i denne heldige situation at jeg får en del penge tilbage fra skat om et par uger, og har kig på et nyt TV.
Mit gamle Samsung TV trænger nemlig til en udskiftning da den ikke har nogen digital turner og kun 1 HDMI port.

Jeg leder efter et tv på ca. 47" til en max pris på 12.000 kr.

Nogen forslag til et tv? :)
Brugeravatar
Af yksa
Jeg har kigget på et Sony KDL-46W5500 til ca 9.300 kr.
http://www.proshop.dk/showproduct.aspx?prodid=191607

Hvad syn i om dette tv, er det godt.
Jeg har læst anmeldelsen af modellen, men jeg vil der også gerne høre fra folk som har den samme model om hvad de syns om den.

Hvis der er nogen som har bedre forslag til en TV skærm må de meget gerne komme med det.
Af kronholm
Hvornår får vi ca. penge tilbage i skat? 8)

hvis jeg skulle have et tv omkring de 50", så ville jeg vælge LG ps8000, da det er forholdsvist billigt for et 50", ca. 8000,samtidig med at det har et godt billede til prisen. Jeg er desværre slet ikke inde i LCD tv's, så jeg må hellere lade være med at udtale mig om det du har nævnt dér. :)
Brugeravatar
Af yksa
:D Jeg ved ikke hvornår i få penge tilbage fra skat, men jeg får mine med tilbagevirkende kraft, om ca. 12 dage. (B

Den ser fin ud, men hvor stort problem er der med det midlertidige burn-in, er det generalt et problem på denne skæærm?

Er bare ikke glad for skærme hvor man kan se burn-in på. :((
Af woo
I dag er der ikke mere det stor problem med burn-in som der har været, Dog kan det godt sker hvis du sætte din på til eller hvis du sætte en dvd på puase, og lad den stå lad den stå hele dagan med det sammen billede på.
Brugeravatar
Af yksa
Ok og mange tak.
Tror jeg vil tage et kig på den LG også selvom den skulle have lidt problemer med Burn-in.
Brugeravatar
Af yksa
Det blev altså et 46" fra sony i w5500 serien til 9400 med fragt.
:D

Havde godt n ok kigget på LG'en, men sony blev sat ned med 1000 kr. da jeg skulle til at bestille tv'en, så jeg takker mange gange for hjælpen.
Af Chester
LGsl8000 er et LCD tv og burn in eksisterer ikke. Et langt overlegent tv.
Af kskruger
yksa skrev:Det blev altså et 46" fra sony i w5500 serien til 9400 med fragt.

Havde godt n ok kigget på LG'en, men sony blev sat ned med 1000 kr. da jeg skulle til at bestille tv'en, så jeg takker mange gange for hjælpen.
Synd du ikke kunne vente til, at Sony kommer med deres nye skræme.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1263547795
Sony 46W5500 er en okay skærm, men den ligner et gammelt og billigt Bilka tv, i forhold til deres nye 2010 modeller.
Brugeravatar
Af yksa
kskruger skrev:
yksa skrev:Det blev altså et 46" fra sony i w5500 serien til 9400 med fragt.

Synd du ikke kunne vente til, at Sony kommer med deres nye skræme.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1263547795
Sony 46W5500 er en okay skærm, men den ligner et gammelt og billigt Bilka tv, i forhold til deres nye 2010 modeller.
Jeg bryder mig slet ikke om de nye 2010 modeller, de ligner jo noget B&O har designet.