Log ind med sociale netværk
06 jan 2010, 09:18
Jeg er også med på en lytter... Har haft mange af de samme overvejelser, og er også hoppet på LG vognen selvom jeg har svoret panasonic troskab... Men WAF faktor = design, spiller jo også ind. Så har lige bestilt dette tv. Håber alle jer der har det, kan fortælle noget om settings og om de settings der bliver nævnt i anmeldelsen her på sitet er gode. Tror da ihvertfald at jeg vil benytte mig af dem, da Rasmus nok har en del mere forstand på det end jeg har.
Skal man forresten køre noget break-in dvd og hvordan skal man gøre lige i starten, noget med at farverne og lyset skal køre på lavt blus, oder was ??
Skal man forresten køre noget break-in dvd og hvordan skal man gøre lige i starten, noget med at farverne og lyset skal køre på lavt blus, oder was ??
06 jan 2010, 14:42
Altså efter hvad jeg har forstået, er break in dvd ikke nødvendigt.. Man skal bare passe ekstra godt på tv'et i de første 200 timer.. Men min plan er nok at køre break in dvd i måske 50 timer(den er jo beregnet til 200) og så bare passe godt på tv'et i de 150 resterende timer.
Har hørt mange snakke om at retention faktisk er 95% pct elimineret efter de første 200 timer, altså næsten ikke eksisterende.
Men ja det skal køre på lavt blus i de første 200 timer, da tv'er som std out-of-the-box er sat med alt for høje kontrast-indstillinger for at give en wauw-effekt i buttikkerne.
Fandt de her start-indstillinger på av-forums som jeg agter selv at gøre brug af:
contrast and colour to around 50 (colour is normally best around there anyway), putting it on cinema mode, colour temp warm, turning on the energy saving level feature and obviously keeping an eye on it and avoid watching things with bright static images for a long time is the way to do it, the general time span is 200 hours which, if you put your mind to it could just be a week or so
Har hørt mange snakke om at retention faktisk er 95% pct elimineret efter de første 200 timer, altså næsten ikke eksisterende.
Men ja det skal køre på lavt blus i de første 200 timer, da tv'er som std out-of-the-box er sat med alt for høje kontrast-indstillinger for at give en wauw-effekt i buttikkerne.
Fandt de her start-indstillinger på av-forums som jeg agter selv at gøre brug af:
contrast and colour to around 50 (colour is normally best around there anyway), putting it on cinema mode, colour temp warm, turning on the energy saving level feature and obviously keeping an eye on it and avoid watching things with bright static images for a long time is the way to do it, the general time span is 200 hours which, if you put your mind to it could just be a week or so
09 jan 2010, 16:33
Ja :)..
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1217854/ ... ;;;&sort=4
Vælg selv, dog ville jeg være opmærksom på de billigste forhandlere - da de ofte har dårligere service når der opstår problemer med tv'et.
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1217854/ ... ;;;&sort=4
Vælg selv, dog ville jeg være opmærksom på de billigste forhandlere - da de ofte har dårligere service når der opstår problemer med tv'et.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto