Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Når folk har fået et overblik over de nye modeller fra Samsung så meld gerne tilbage hvilken model der har største interesse i en test. Vi skal prøve at få fat i den hurtigst muligt. Selv tænker jeg C8000 serien.

C9000 serien er naturligvis også interessant, men mon ikke dne først dukker op hen over sensommeren, ligesom den nuværende B8050 serien gjorde det?
Af blylow
Der skulle vel ikke være nogen faktorer for at Samsung ikke skulle markedsføre som sidste år vel?

Der kom LED-modellerne omkring tidligt forår så vidt jeg husker.
Så jeg vil da helt sikkert være super interesseret i at vente de måneder for at se hvad c8000 byder på og hvis c9000 kommer til den tid og den er til at betale så skulle man da være et skarn hvis ikke man griber lidt dybere i lommen hvis dens billedkvalitet går hånd i hånd med designet.

Kunne bare virkeligt godt tænke mig at vide hvad de vil koste nu der er 3D-teknologi og de er endnu tyndere og ved ikke hvad?
Af kasperand
Rasmus Larsen skrev:Når folk har fået et overblik over de nye modeller fra Samsung så meld gerne tilbage hvilken model der har største interesse i en test. Vi skal prøve at få fat i den hurtigst muligt. Selv tænker jeg C8000 serien.

C9000 serien er naturligvis også interessant, men mon ikke dne først dukker op hen over sensommeren, ligesom den nuværende B8050 serien gjorde det?
Som du selv nævner en test af C9000 og C8000 ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
blylow skrev:Der skulle vel ikke være nogen faktorer for at Samsung ikke skulle markedsføre som sidste år vel?
Nej, jeg tror også at modellerne fra C8000 og nedefter kommer omkring marts/april. Jeg er dog ret overbevist om, at C9000 først lanceres senere på året.
Kunne bare virkeligt godt tænke mig at vide hvad de vil koste nu der er 3D-teknologi og de er endnu tyndere og ved ikke hvad?
Også mig. Et forsigtigt gæt vil være, at prisniveauet bliver nogenlunde ligesom da sidste års modeller kom ud. Men jeg kan naturligvis tage fejl. C9000 bliver nok dyr.
Af blylow
Så man skal nok regne med ca. 15000 for en 46 c8000? Det er godt nok mange penge men hvis forskellen på kvaliteten af billedet og designet er er tilstrækkelig stor må det jo være sådan i forhold til 2009 modellerne.
Af ronnie11
er der nogen af jer der ved hva prisleje de kommer til at ligge i??
Af Censur
Man må jo anskaffe sig sådan et C9050 vis en test af det så smiler jeg indtil der bliver mulighed for at købe sådan et... ærgeligt Panasonic er så talentløse på designsiden havde virkelig regnet med dem til CES men næ nej samme gamle lorte design så må man jo gå til nogle af de andre!!!
Af SLL
Ville meget gerne have et 40" TV i C8000 eller C9000 serien. Jeg vil håbe på en pris i 10-15kilo lejet, ellers bliver det for dyrt for mig. Men der står godt nok meget om tykkelse og design men ikke meget om - synsvinkler, teknik, features, generelt om menu system og virkemåde.. øv :-)

SLL
Af lennon
Med en formodning om,at Samsung stadig præsterer overall bedste billedkvalitet i deres plasma line up, må det være interessant at få testet PS-C8000 i 50" . Spændende med støj . .
Af Kratz
Det er en meget sjov konkurrence der er opstået mellem Samsung og Panasonic på plasma fronten efter Samsung's gennembrud vil jeg tillade mig at kalde det sidste år.

Derudover er det altid sjovt at gætte hvilket TV der vil være bedst. De fleste kan blive enige om Samsung har et langt pænere design, men personligt tror jeg Panasonic løber fra Samsung på billedkvalitet i år. Det bliver spændende at se :)
Af Leviathan
Kratz skrev:Det er en meget sjov konkurrence der er opstået mellem Samsung og Panasonic på plasma fronten efter Samsung's gennembrud vil jeg tillade mig at kalde det sidste år.

Derudover er det altid sjovt at gætte hvilket TV der vil være bedst. De fleste kan blive enige om Samsung har et langt pænere design, men personligt tror jeg Panasonic løber fra Samsung på billedkvalitet i år. Det bliver spændende at se :)
Problemet med Panasonic er, at de plejer ikke at løbe nogle steder, hverken når det drejer sig om design eller billedkvalitet. Men det kan godt være de blev overraskede over Samsung billedkvalitetsløft i 2009, at de i år virkelig vil gør noget drastisk, og hvis de implementerer kuro tek i de nye panaler er muligheden der bestemt. Og som jeg ser det bliver de nødt til det, hvis de skal følge med, da de som sagt på designfronten ikke kan konkurrere med Samsung.

Personligt tror jeg dog ikke Panasonic rykker sig mere end de har gjort, men det kan kun tiden vise.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21