Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af casper h
Jeg skal have mig en blueray til mit helt nye tv Sony 46WE5 og har tænkt på disse to, men hvilken er bedst med tanke på at den skal bruges meget til alm DVD'er også? Prisforskellen på de to er jo ikke ret stor.
Hvad med brændte DVD'er er det noget begge kan afspille?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Kunne den ene af modellerne ikke købes til ca. 2000 kr. inkl. 20 BluRay-film? Jeg husker ikke hvilken butik det var i, men det kunne jo være udslagsgivende hvis tilbuddet stadig gælder.
Brugeravatar
Af kerovan
Det er i Expert man kan købe Sony BDP-S360 Incl. 20 Bluray film til 2000,-

Jeg var selv vældig varm på det tilbud, for det er da en pris man kan tage at føle på, og filmene er sådan nogenlunde, kunne godt finde 20 film jeg hellere ville se, men når det nu skal være, så er udvalget ok.

Men er der nogen der kender noget særlig til den BD Afspiller ?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Fordelen ved begge modeller er jo, at de har analoge udgange til HD-lyd, dvs. intern dekodning. Som BluRay-afspiller så fungerer de ligeså godt som alle andre. Jeg er ikke så imponeret af min egen S350 til DVD, men man skal også typisk op i en anden klasse af BluRays før disse afspillere er gode til alting. Forstå mig korrekt: Den var bedre end min gamle dedikerede DVD-afspiller fra Philips.
Af casper h
Så har jeg prøvet begge modeller og er endt med at købe 550 8)
Billedekvaliteten er lige god på begge modeller og de spiller også begge brændte skiver. Jeg synes dog 550 larmer en smule mindre og derfor blev det den.