Log ind med sociale netværk
03 jan 2010, 15:18
Tv'et bruger to paneler; et fra Samsung og et fra CMO. Begge er specificeret til 8 ms.
Pas dog på med at hænge dig i specifikationene. De siger intet om billedkvaliteten i praksis.
Godt nok er mange Tv angivet til 8 eller færre ms, men det er den hurtigste farveovergang (f.eks. fra rød til grøn.) Farveovergangen fra sort til blå kan sagtens være 40 ms i dette tilfælde, og sådan forholder det sig også tit i praksis.
Jeg har set skærme specificeret til 5 ms, der når helt op på 80 eller 90 ms i nogle farveovergange.
Pas dog på med at hænge dig i specifikationene. De siger intet om billedkvaliteten i praksis.
Godt nok er mange Tv angivet til 8 eller færre ms, men det er den hurtigste farveovergang (f.eks. fra rød til grøn.) Farveovergangen fra sort til blå kan sagtens være 40 ms i dette tilfælde, og sådan forholder det sig også tit i praksis.
Jeg har set skærme specificeret til 5 ms, der når helt op på 80 eller 90 ms i nogle farveovergange.
Senest rettet af Rasmus Larsen 03 jan 2010, 15:59, rettet i alt 1 gang.
03 jan 2010, 15:56
..
Rasmus Larsen skrev:Tv'et bruger to paneler; et fra Samsung og et fra CMO. Begge er specificeret til 8 ms.Tak for svar
Godt nok er mange Tv angivet til 8 eller færre ms, men det er den hurtigste farveovergang (f.eks. fra rød til grøn.) Farveovergangen fra sort til blå kan sagtens være 40 ms i dette tilfælde, og sådan forholde det sig også tit i praksis.
Jeg har set skærme specificeret til 5 ms, når helt op på 80 eller 90 ms i nogel farveovergange.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto