30 dec 2009, 19:51
Hvis man havde læst min tidligere tråd vil man kunne læse at jeg også har været i Elgiganten og fået præsenteret G10, da det var den jeg kom efter. Han smider Philips demoen i og den kører på samtlige skærme, hvor 80% af skærmene ligner noget der er løgn, inkl. G10. Han henviser til LG til 9.999,- som står knivskarpt. Jeg bliver pludselig helt i tvivl og ender med at forlade butikken uden at købe noget. Jeg ser en del sport og får at vide af sælgeren at så skal jeg ikke tage en plasma, men derimod en lcd og det samme mht. hakken i panoreringerne. Det får jeg at vide er en direkte løgn herinde fra. Det skal siges at jeg kender flere i Elgiganten og selv tidligere har været ansat der i flere pr, så jeg ved at der findes meget dedikerede sælgere, som ved hvad de taler om, men der findes desværre også en masse som ikke ved særligt meget. Mht. provision, så får de ikke provision baseret på hvilket mærke de sælger, men på indtjeningen af varen, samt forsikringer. Jeg tror ikke at de bevist prøver at sælge Philips, men de bruger konstant Philips demoen for at vise hvilke skærme der er gode og dårlige, hvilket jo er en skandale. Folk herinde fortæller at G10 er et godt tv, men ud fra denne demo er det er rigtigt skidt tv og det er det som man får at vide i butikkerne. Det holder jo ikke.