Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peter VTEC
hehe ja det kan vist kun gå fremad fra den model, men det behøver nu ikke være så dyrt igen som du forestiller dig.

Skal lige se hvad jeg kan finde.
Af lise84
er det så stadig et panasonic der ville være bedst at gå efter hvis jeg ville ønske det?
Af Peter VTEC
Panasonic er der du får mest muligt billedekvalitet for pengene, men du behøver ikke nødvendigvis absolut vælge en Panasonic for at få PC tilslutning hvis det er det du tænker på??

Her er den Panasonic X10Y model jeg vil anbefale dig til alm. TV og DVD kigning, men den kan også sagtens bruges sammen med din PC.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=446085
Af lise84
hmm har ikke så meget imod panasonic, når bare tvet kommer op at hænge... ;-) det er mest foden jeg har noget imod... he he

hmm men ja... aner ikke hvorfor samsung har gjort så stort et indtryk.. pc monitoren på 22 tommer er også fra dem ...
Af lise84
hmm kiggede lige på hifipriser i mellemtiden...
forskellen mellem
Panasonic TX P42X10
og
Panasonic TX P42S10E

er dette så kun i kontrastforholdet.... og hvor stor betydning har dette??? - eller rettere sagt hvor stor forskel gør det på brugeroplevelsen...
he he jeg stiller vist mange spørgsmål... :-) du må have mange tak indtil videre... det er rigtig sødt af dig at hjælpe
Af lise84
hmm kiggede lige på hifipriser i mellemtiden...
forskellen mellem
Panasonic TX P42X10
og
Panasonic TX P42S10E

er dette så kun i kontrastforholdet.... og hvor stor betydning har dette??? - eller rettere sagt hvor stor forskel gør det på brugeroplevelsen...
he he jeg stiller vist mange spørgsmål... :-) du må have mange tak indtil videre... det er rigtig sødt af dig at hjælpe
Af Peter VTEC
Jeg er helt enig, Panasonicen er noget kønnere på væg end på fod faktisk forstår jeg ikke den kritik så mange har imod den :)

Jeg tror bare du ligesom rigtig mange andre er ramt af Samsungs evne til at lave pænt "plastic design" ;)
Af Peter VTEC
Mellem X10 og S10 modellen er største forskel at S10 er et Full HD panel (1980*1080) og derfor vil være bedre egnet til PC brug grundet opløsningen.

Kontrasten er der ikke den store synlige forskel på vil jeg mene.
Af lise84
sikke du gør mig i tvivl nu..... agrrr
startede med et sony - så til et LG og nu... ja så står jeg mellem 2 panasonic-modeller... agrrr...,.
Af Peter VTEC
Hmm vil mere sige det går den rigtige vej hehe 8)

men tag S10 modellen hvis du vil betale det ekstra?
Af lise84
hmmm overvejer... det kan jo være at de falder i løbet af de næste par dage, nu når udsalget er startet :-)
hmm men ja det billigste sted at købe et vægbeslag er vel også bare hos netbutikken ikke? hvad enten det bliver getmore.dk eller komplett.dk ( disse er de billigste lige nu)
Af lise84
ser først nu hvilken ENORM forskel der er på dybden af plasmaerne... wow... de er da NOGET buttede.... sonyen jeg købte tidligere på dagen var kun omkring 10 cm, hvorimod der på kompletts hjemmeside står at plasmaen er ca. 33 ...wow
Af Peter VTEC
Jeg tror ikke at X10Y bliver billigere end den er nu, men tror det er kvickly eller føtex der har et 42" X10Y på tilbud i denne uge til 4999 kr så har du da en butik og hente det i og du kan få det hjem og prøve det.

Harald nyborg har vægbeslag du kan bruge til 250 kr eller deromkring, det er fint fint..

Nej nej nej!! hehe. det er dybden med fod på... de er også ca 10 cm dybe
Af lise84
det kan da heller ikke passe... hmm ser på fonas hjemmeside at de også sriver ca. 10 cm... må være en slåfejl hos konplette, kunne SLET ikke få det til at passe