21 dec 2009, 11:03
Hej alle, håber der er nogle der kan hjælpe mig med følgende.
Jeg står og vil købe et nyt fjernsyn, men har svært ved at finde ud af hvilket der er det rigtige/bedste for mig.
Det skal bruges til følgende:
- Primært bruges som tv (tilsluttet kabeltv)
- Kunne se film fra computer
- Tilsluttet playstation og wii
Hvad skal der ligges vægt på:
- Primært et super billede
- Ikke have for meget genskær
- Prisen maks. omkring 6.000 kr.
Jeg har set på følgende:
32'' Sharp LC-32DH77s (kan det passe den ikke har DVB-C?)
37'' Panasonic TX-P37S10E
37'' Panasonic TX-P37X10Y
37" Panasonic TX-P37G10
32" Philips TV 32PFL5604H
Vil LCD fjernsyn være bedre i mit tilfælde? Som jeg har forstået det kan panasonic'erne også fåes i det, korrekt?
Hvilket ville i anbefale mig og hvorfor? og er det nogle der er bedre end ovenstående inde for samme prisleje.
I forhold til panasonic'erne kan det der betale sig at gå fra f.eks. S10 til G10?
Jeg hælder som det er nu mest til S10'eren efter at have fuldt lidt med i en tidligere tråd. Dog er den ikke på købs guiden, hvad kan grunden være til dette?
Håber på god hjælp.
Jeg står og vil købe et nyt fjernsyn, men har svært ved at finde ud af hvilket der er det rigtige/bedste for mig.
Det skal bruges til følgende:
- Primært bruges som tv (tilsluttet kabeltv)
- Kunne se film fra computer
- Tilsluttet playstation og wii
Hvad skal der ligges vægt på:
- Primært et super billede
- Ikke have for meget genskær
- Prisen maks. omkring 6.000 kr.
Jeg har set på følgende:
32'' Sharp LC-32DH77s (kan det passe den ikke har DVB-C?)
37'' Panasonic TX-P37S10E
37'' Panasonic TX-P37X10Y
37" Panasonic TX-P37G10
32" Philips TV 32PFL5604H
Vil LCD fjernsyn være bedre i mit tilfælde? Som jeg har forstået det kan panasonic'erne også fåes i det, korrekt?
Hvilket ville i anbefale mig og hvorfor? og er det nogle der er bedre end ovenstående inde for samme prisleje.
I forhold til panasonic'erne kan det der betale sig at gå fra f.eks. S10 til G10?
Jeg hælder som det er nu mest til S10'eren efter at have fuldt lidt med i en tidligere tråd. Dog er den ikke på købs guiden, hvad kan grunden være til dette?
Håber på god hjælp.