Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har et stykke tid kigget efter et LCD tv og har bestemt mig for KDL-w5500, som burde dække mine behov.

Kan så se at de i elgiganten har et KDL-40W5500K på bud.

Samtidig har bilka et KDL-40W5500 på bud i næste uge.

Er der nogen forskal på de to eller skal jeg bare se bort fra det lille K i model beskrivelsen?
tbs2004 skrev:Har et stykke tid kigget efter et LCD tv og har bestemt mig for KDL-w5500, som burde dække mine behov.

Kan så se at de i elgiganten har et KDL-40W5500K på bud.

Samtidig har bilka et KDL-40W5500 på bud i næste uge.

Er der nogen forskal på de to eller skal jeg bare se bort fra det lille K i model beskrivelsen?
Plejer K ikke bare at være "Kuru" = sort?

Mvh
Th@mas
Af Lundh
Nogen der kan bekræfte dette? Jeg står nemlig i nøjagtig samme situation med kig på netop det TV, hvor enkelte forhandlere som f.eks. Elgiganten sælger en model med et K til sidst, som forfatteren til tråden også skriver.
Af xcardman
Th@mas

kuro og det er pioneer varemærke og det betyder sort

det har intet med K i et sony at gøre
Af xcardman
Jeg vil næsten tro Elgiganten skriver K
fordi så kan man jo ikke finde den model billigere andre steder.
men de er næsten med garanti ens.
Af Cutter
Hvis jeg husker rigtigt, så er "k'et" for de nordiske modeller,,,
Af cheops
Vil lige puste lige i denne tråd igen - kunne være fedt, hvis der var nogen, som var helt sikre på, hvad det lille "k" i slutningen af varenummeret (KDL-46W5500K) betyder?

Er vildt hooked på at købe dette fjernsyn, men skal bare lige være sikker på, ikke at købe katten i sækken. Kan det have indflydelse på modtagelsen af signalet, hvis nu det ikke er med dansk tuner el.lign.?!

Håber alle I kloge mennesker kan hjælpe :)