06 dec 2009, 20:13
Min søde gamle mor skal have skiftet sit ti år gamle billedrørs tv ud, og i stedet have en flad model.
Hun bruger det mest til at se almindelig tv på, og en gang imellem en film fra dvd.
Budgettet er ifølge hende omkring de 3000kr. Ved dog at hun godt kan overtales til at ofre mere, hvis bare hun for noget for pengene.
32 tommer mener hun er fint, selvom hun sidder omkring 3m fra skærmen. Jeg ville gerne hun valgte et 37 tommer, men kommer meget an på prisen
Vi kiggede så forbi elgiganten, måske der var nogle gode tilbud.
De har fra imorgen et philips 32pfl5404h til 2999. Kiggede lidt priser på nettet og fandt frem til 32pfl5604h kun koster 500kr mere, så det har jeg tænkt mig at anbefale hende.
Har kigget noget på TX-P37X10Y, men er desværre lige over budgettet.
Er der ikke en god mellemting?
Eller er der en skærm jeg ikke kender som opfylder alle kriterierne?
Tak på forhånd
Hun bruger det mest til at se almindelig tv på, og en gang imellem en film fra dvd.
Budgettet er ifølge hende omkring de 3000kr. Ved dog at hun godt kan overtales til at ofre mere, hvis bare hun for noget for pengene.
32 tommer mener hun er fint, selvom hun sidder omkring 3m fra skærmen. Jeg ville gerne hun valgte et 37 tommer, men kommer meget an på prisen
Vi kiggede så forbi elgiganten, måske der var nogle gode tilbud.
De har fra imorgen et philips 32pfl5404h til 2999. Kiggede lidt priser på nettet og fandt frem til 32pfl5604h kun koster 500kr mere, så det har jeg tænkt mig at anbefale hende.
Har kigget noget på TX-P37X10Y, men er desværre lige over budgettet.
Er der ikke en god mellemting?
Eller er der en skærm jeg ikke kender som opfylder alle kriterierne?
Tak på forhånd