Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jeden
CKR_DK skrev:
kskruger skrev:
CKR_DK skrev:Har lige været nede i Fona Østergade Århus og købe et B855 til 13999 kr. Ok pris :)
Jeg er også meget spændt på hvor meget larm det giver fra sig.
Får det først om 1-2 uger :((
1-2 uger, uha...lang ventetid, når man bare gerne vil sin nye skærm :(

Ja den skulle nok lige samles først :)
Nej......sælgeren sagde at deres levering var forsinket, og at Samsung vist også havde store problemer med at følge med ordrene.
Er der nogen der kender til dette her kaliberingsprogram,
Digital Video Essentials HD Basics Blu-Ray.
Er det pengene værd...ca 200 kr.
Jeg købte den skive men fandt hrtigt ud af at man sagtens kan "nøjes" med indstilingerne fra dette site
Af CKR_DK
Jeden skrev:
CKR_DK skrev:
kskruger skrev: 1-2 uger, uha...lang ventetid, når man bare gerne vil sin nye skærm :(

Ja den skulle nok lige samles først :)
Nej......sælgeren sagde at deres levering var forsinket, og at Samsung vist også havde store problemer med at følge med ordrene.
Er der nogen der kender til dette her kaliberingsprogram,
Digital Video Essentials HD Basics Blu-Ray.
Er det pengene værd...ca 200 kr.
Jeg købte den skive men fandt hrtigt ud af at man sagtens kan "nøjes" med indstilingerne fra dette site

Ok tak for svaret.....så spare jeg de 200 kr.
Af oestr
Har lige 2 hurtige spørgsmål på en ganske flot søndag.

1. Har bemærket at skærmen en gang imellem, når den er slukket, siger en lyd som mest lyder som en klik lyd. Og så er det som om skærmen tænder kortvarigt, den bliver lidt grålig for så at blive hel sort igen. Gør Jeres også det? Og hvorfor ? Er det normalt for plasma skærme?

2. De gode billed indstillinger som jeg har kopieret herinde fra, skal de også bruges til konsol, tv, blueray etc... ?

oestr
Af Jeden
oestr skrev:Har lige 2 hurtige spørgsmål på en ganske flot søndag.

1. Har bemærket at skærmen en gang imellem, når den er slukket, siger en lyd som mest lyder som en klik lyd. Og så er det som om skærmen tænder kortvarigt, den bliver lidt grålig for så at blive hel sort igen. Gør Jeres også det? Og hvorfor ? Er det normalt for plasma skærme?

2. De gode billed indstillinger som jeg har kopieret herinde fra, skal de også bruges til konsol, tv, blueray etc... ?

oestr
Det samme gjorde min en overgang. Det er fordi den er indstillet til automatisk søger efter opdatering. Dette kan du slå fra inde under indstillinger.

Mhp. billedindstillinger så er det godt nok efter smag og behag men jeg foretrækker indstillinger der er tæt på standard til alm. tv kiggeri og til games er det indstillinger tæt på dynamisk. Modsat ved film mener jeg at spillene ser bedst ud med lidt vildere farver. Men som sagt: Smag og behag
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du vil have m nogenlunde korrekte farver så brug vore indstillinger til det hele. Profilerne i TVet vil som default give et noget forkert billede. Hvis man foretrækker forkerte farver, så må man naturligvis indstille det som man lyster.
Af Larsdk
Er der nogen der ved om der er kommet en firmware til det her tv så man kan sotere de digitale kanaler?

Købte et billigt P2370HP til Køkkenet og selv det kan sotere de digitale kanaler :D

Men kan ikke på mit dyre plasma :(
Af smuld
den nyeste firmware opdatering skulle man godt kunne gøre det med. har dog ikke selv testet det
Min Samsung PS50B855 der støjer /brummer, er desværre også fra oktober 2009. Så her kom vi ikke ret meget videre, men talte med en tekniker fra Samsung den 1/12. Han anbefalede mig at tilslutte TVet til en stikkontakt med jord. Har nok lidt svært ved at tro det skulle hjælpe.????
Jeg vil dog gøre forsøget i weekenden, når jeg har skaffet et kabel der er langt nok.
Mvh.
Carl Erik
Af kskruger
Spørgsmål til dem, som har en 855. Hvilken "farve" har plasma planelet på jeres 855 - helt sort, som rammen rundt tv'et eller er det mere gråt?
Af oestr
Spørgsmål til dem, som har en 855. Hvilken "farve" har plasma planelet på jeres 855 - helt sort, som rammen rundt tv'et eller er det mere gråt?
Mit er helt sort. Dog er det gråt når det vælger at tænde for at opdatere. Nogen der kan give mig en vejledning i hvordan man slår automatisk opdatering fra ?

oestr
Af POS
Mit er HELT sort. :) :)
Af kskruger
POS skrev:Mit er HELT sort. :) :)
Helt fint, skulle også bare udelukke, om der kunne være en forskel på det punkt.
Af ctacta
Overvejer at købe dette tv til soveværelset, men har lige en lille ting der bekymrer mig, og den er rent praktisk. Er det ikke vanskeligt at holde tv'et rent for støv?

Jeg har set hvor besværlige 8'serien er på kant mellem frontramme og bagvedliggende panel/glas. En microfiberklud tager det jo ikke i få hug, man rigtig mange forsøg, og så ligger der altid en klump støv i alle hjørner.

B&O og nogle få andre producenter har gjort det rigtige ved at smide frontglas på panel, det hjælper nemlig meget.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 28