30. nov 2009, 23:40
Ja, det spottede jeg. Tak for rettelsen. Det forstår jeg ikke at jeg overså på BV8.
Kleitus skrev: Hvis vi ser bort fra designet så hører jeg at lyden stort set er lige god i begge TV og 8'eren fik top karakter for godt billede og det gør 10'eren også.Lyden er nogenlunde tilsvarende i de to Tv, ja. BV10 har god bund i lyden, men skrues der meget højt op, så tror jeg bunden i lyden er lidt bedre på BV8. Det er dog sjældent man kommer op i disse lysniveauer, for jeg tænker primært når man ryger over 75-80 på Tv'et.
Så hvor vil I sige de største fordele (ud over design) er mellem 8'eren og 10'eren?
mgmg skrev:De nu udgåede Pioneer Kuro TV stod som det ypperste, hvad angår billedekvalitet, jvf. anmeldelser her på sitet.Pioneer er stadig vores reference - også selvom den nu er stort set umulig at få fat på. Her tænkes naturligvis absolut, ja.
Er det lykkedes B&O at "slå" Pioneer på dette felt?
(absolut, ikke kr for kr)
Rasmus Larsen skrev: B&O udnytter potentialet i LCD teknologien ret godt, men da LCD teknologien ikke har helt samme absolutte topniveau som plasma teknologien (endnu), så er Pioneer lige et niveau eller to over.OK, jeg havde ikke tænkt over hvad der lå i "reference award" og "top anbefaling".