Næste gang jeg skal købe giver jeg gerne 1000,- mere for at handle i en butik nær min bopæl. Læs nedenfor hvorfor:
Jeg har et 37" Panasonic PX80 som er købt hos Getmore.
Da det gik i stykker 25.10.09 skulle jeg selv kontakte et serviceværksted som samarbejdede med Getmore og få dem til at afhente.
Inden de kunne hente skulle de vide om det var en parallelimporteret model eller ej. Dette kunne Getmore ikke svare på, da de både køber hos Panasonic Nordic og selv importerer.
De bad mig selv kontakte Panasonic og spøre - det var et paralellimporteret kunne Panasonic oplyse.
Med denne oplysning blev servicebroker kontaktet for afhentning og rep. for Getmores regning. Servicebroker har desværre 3 afdelinger (Pandrup + Assens + Tåstrup), og kun Tåstrup har aftale med Getmore. Servicebrokers egen fragtmand kunne ikke finde ud af at levere til Tåstrup, men leverede det i Pandrup

Pandrup vidste intet om sagen og checkede selv med Panasonic om det var dem som dækkede, hvilket de ikke gjorde,da det var parallelimporteret. Så efter at have det stående i Pandrup i 14 dage uden at tage kontakt til mig, blev det retur.
Da jeg modtager det og finder ud af det ikke er repareret, arrangerer Servicebroker ny afhentning. Denne gange kører deres fragtmand det til Assens. Dette opdager jeg selv og giver dem besked på at sende det til Tåstrup. Nu er det langt om længe kommet til Tåstrup, fejlen er fundet, og man venter på reservedeler som man forventer kommer 08.12.09.
Måske får jeg det igen før jul (ca. 2 måneder efter defekt), hvor jeg i mellemtiden har set TV på det lille TV fra køkkenet.
God fornøjelse med de paralellimporterede