19 nov 2009, 23:14
Hej
Jeg har fået til opgave, at finde et nyt TV til min far.
Han vil bruge 8000-10.000 kr. (evt. op til 10.500 kr).
TV'et skal bruges i hans stue. Det skal stå ved sofaen og man kommer til, at sidde ca. 2,5 meter væk fra skærmen. Der skal kobles en PS3 til (dermed skal det både bruges til spil, dvd og blu-ray film). Pt. har han Yousee
Lidt om kravene:
Har i nogle forslag?
Fjernsynet skal købes et sted mellem midt i december til midt i januar. (Der skal altså tages højde for om der er noget meget bedre på vej eller lign). Derudover skal der noteres, at vi ikke har nogle krav til mærke eller panel teknologi.
Jeg har tidligere fået anbefalet Panasonics G10E serie, men den har snart noget tid på bagen.
På forhånd rigtig mange gange tak.
Jeg har fået til opgave, at finde et nyt TV til min far.
Han vil bruge 8000-10.000 kr. (evt. op til 10.500 kr).
TV'et skal bruges i hans stue. Det skal stå ved sofaen og man kommer til, at sidde ca. 2,5 meter væk fra skærmen. Der skal kobles en PS3 til (dermed skal det både bruges til spil, dvd og blu-ray film). Pt. har han Yousee
Lidt om kravene:
- Det skal bruges i en stue
- Afstanden fra siddepladserne til skærmen vil være 2,5 meter
- PS3 Spil
- Blu-ray film
- DVD film
- Analog kabeltv fra YouSee
- Digital TV fra YouSee (om ½ års tid)
- Digitalt luft signal (DVB-T)
- Logitech Z-5500 skal kunne kobles til
- God, gennemtænkt menu og opsætning
Har i nogle forslag?
Fjernsynet skal købes et sted mellem midt i december til midt i januar. (Der skal altså tages højde for om der er noget meget bedre på vej eller lign). Derudover skal der noteres, at vi ikke har nogle krav til mærke eller panel teknologi.
Jeg har tidligere fået anbefalet Panasonics G10E serie, men den har snart noget tid på bagen.
På forhånd rigtig mange gange tak.