Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Han
Hej Flatpanel.dk,
allerførst vil jeg sige det er en god webside og jeg har læst og lært ret meget. Jeg vidste nada omkring fladskærme.
Jeg ville spørge om I kender en skærm der er lige så hurtig til spil som en ViewSonic 19" 2ms VX922 men som bare drejes 90 grader (pivot?). Jeg har været tæt på at købe ViewSonic'en men den har bare den ulempe at den ikke kan drejes.. :s Den er lidt for uergenomisk synes jeg.
Jeg arbejder med reklamer så det er næsten uundgåligt at have en skærm der kan drejes. Kan I hjælpe mig? Forresten pris max. lidt over 3kilo og det skal helst ikke være en widescreen. Og lige en ting mere før jeg slutter af: Hilvken grafik kort skal man da vælge for at kunne spille på et ok niveau? Hat en AMD 3200+ 1Gb Ram, AGP bundkort
På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Har du kigget på Viewsonic VP930? Den er godt nok ikke ligeså hurtig som VX922, men panelet er bedre og skærmen er meget ergonomisk.

Ift. de 2 ms på VX922, som reelt er ca. 10 ms over hele skalaen, så er VP930 på ca. 15 ms over hele skalaen, hvilket også er udmærket hvis man ikke lige er hardcore FPS spiller.

Til billedbehandling er VP930 også bedre egnet.
Af Han
Tak for den hurtige svar! :)
Jeg spiller ik FPS meen er vild med bilspil (Need For Speed M.W.) og har Dungeon Siege2 liggende i skuffen, så jeg tror hvis det bare ikke lige frem begynder at "lagge" så er jeg glad :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er ikke lag du vil få problemer med - det skyldes jo dit grafikkort. Det er nok nærmere trailing du skal bekymre dig om. Det vil se ud ligesom motion-blur, men faktisk er denne effekt allerede inkluderet i Need for speed i de nyere versioner :)