Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Leviathan
Hej Flatpanels!

Er der nogle, som har erfaringer med Samsung P2370?

Jeg overvejer at købe en, da den er rimelig billig. Men måske jeg skulle vente til LED-versionen P2370L. Dog er spørgsmålet om den er meget bedre?

Hvad siger I? :o
Af Leviathan
Slet ikke nogen, som har erfaringer med denne monitor? Så må vi have en test :D
Af TripleD
Bringer lige den her tråd op igen ;)

Jeg går også og overvejer at købe sådan en svend nemlig, eller måske P2270HD. Så hvis der er nogen der har noget erfaring angående "dem" ville det være rart at høre.

Min skal primært bruges til diverse spil og surfing. Men overvejer HD versionen så jeg kan se tv over den også, så er jeg fri for at se robinson når det er på tv'et jo :D
Af hclouv
Hej,

Har netop investeret i et p2470hd. Det virker som en fin lille skærm og DVB-T tuneren virker ganske udemærket. Det er købt hos Pixmania, men som jeg kan se det på pakken kommer det fra Sverige umiddelbart. Der er skruet en del op for lyset på det og der er en smule clouding i bund og top af skærmen. Men som sagt jeg har lige fået det og har ikke sat mig så meget ind i det endnu. Men det så fint ud med DR HD på sådan en lille skærm.

Lyden er lidt dåseagtig, men jeg har heller ikke helt luret hvor lyden kommer fra endnu (B

HC

Men til den billige penge som det kostede ville jeg nok anbefale det.