Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fjelle123
Hej,

Jeg har et problem med min elektroniske tv guide på mit samsung le40b530/535

Når jeg smider guide på så kan jeg f.eks nu se på 3 +at der skulle være scrups mellem 19.30 -20.00 men det passer jo ikke fordi alle ved jo at der er simpsons, dette viser den self. også på tekstv

Hvis jeg f.eks står på kanalen og trykker INFO så kommer den rigtig nok op med simpsons mellem 18.30-19.00 og den grønne indikator står ca. halvvejs - men på uret står det at klokken er 19.45? ergo guiden virker a helvede til sammen med INFO - nogen der har den fjerneste ide hvad det kan være? jeg har lige opdateret til den nye version som er udkommet idag i håb om at den fejl var rettet (da denne fejl også var på den gamle version, men fejlen er den samme og der er ingen ændringer.

Hvad siger i .. er det generelt eller er der nogle parameter man kan trykke ind ?
Af dieseldk
Skal det forståes som at dit ur passer men tid i info er en time bagefter?
Måske du skal kigge på tidsindstillinger, tidszone eller sommertid
Af fjelle123
Ja det er nok sådan det skal forstås... :D tror jeg,

Der er igen steder jeg kan gøre noget med sommer/vintertid og tidszoner så jeg aner ikke hvor jeg skal kunne gøre dette henne?
Af fjelle123
Bump...

Ingen der har en løsning?
Af Gwas
Jeg havde samme problem. Jeg er ikke helt sikkert på hvordan jeg løste det, men jeg stillede tiden manuelt. Så gik jeg ind i tv-guiden og derefter ind i mini-tv-guiden (som man kan se, mens man ser TV)... Da jeg gik ud igen, skulle jeg stille uret en gang til, og derefter virkede det.

Der er tale om et Series 7, Samsung TV.

Håber det kan hjælpe nogen. ;)