Log ind med sociale netværk
05 nov 2009, 21:28
Så kom der svar fra Samsung europa (Cnet.com)
Chances are the difference is in frequency chips and other hardware related issues. I don't think a firmware can fix that - though, I will admit that I'm not 100% certain.
You may be able to pick up a freeview tuner at the local retailer, and then connect that via component, SCART or HDMI - while it would be a cost, it may be minimal cost with the result being a solution.
Dvs. at udenlandske TV der ikke understøtter MPEG4 Nordig er nødtil at anvende en ekstern tuner for at kunne se digital TV via kabel. DVB-T i TV'et vil sikker virke med luft signal.
Chances are the difference is in frequency chips and other hardware related issues. I don't think a firmware can fix that - though, I will admit that I'm not 100% certain.
You may be able to pick up a freeview tuner at the local retailer, and then connect that via component, SCART or HDMI - while it would be a cost, it may be minimal cost with the result being a solution.
Dvs. at udenlandske TV der ikke understøtter MPEG4 Nordig er nødtil at anvende en ekstern tuner for at kunne se digital TV via kabel. DVB-T i TV'et vil sikker virke med luft signal.
05 nov 2009, 21:56
igennem de sidste 3-4 mdr. op til det digitale luk, har tilhænger af at købe tv på nettet, fremsat argumentet om at den danske mpeg4 er anderledes, bare har været et skræmmebillede. alle disse ovennævnte eksempler, beviser jo det modsatte. det folk har sparet på nettet, kan de jo bruge til at købe en mpeg4 modtagerboks. og få en ekstra fjernbetjening, sammen med alle de andre.
DET HJÆLPER IKKE AT OPDATERE FIRMWARE, ELLER SKIFTE TIL PANNORDIC I MENUEN, DET KOMMER DER IKKE EN DANSK MPEG4 TUNER I FJERNSYNET AF.
Må indrømme at jeg ikke har ondt af nogen der har købt på nettet. slet ikke dem der har været så hoven, og affærdiget dem der har prøvet at vise dem lidt fornuft. de eneste jeg har ondt af, er dem der er blevet rådet til at købe på nettet. Og at de bliver straffet for det nu.
Prøv tænkt at være i en situation, hvor du er tvunget til at være afhængig af en kanaludbyder, yousee,stofa,viasat,canaldigital. Fordi du har købt et LORTE Fjernsyn, med de forkerte dvb-t/dvb-c tunere.
DET HJÆLPER IKKE AT OPDATERE FIRMWARE, ELLER SKIFTE TIL PANNORDIC I MENUEN, DET KOMMER DER IKKE EN DANSK MPEG4 TUNER I FJERNSYNET AF.
Må indrømme at jeg ikke har ondt af nogen der har købt på nettet. slet ikke dem der har været så hoven, og affærdiget dem der har prøvet at vise dem lidt fornuft. de eneste jeg har ondt af, er dem der er blevet rådet til at købe på nettet. Og at de bliver straffet for det nu.
Prøv tænkt at være i en situation, hvor du er tvunget til at være afhængig af en kanaludbyder, yousee,stofa,viasat,canaldigital. Fordi du har købt et LORTE Fjernsyn, med de forkerte dvb-t/dvb-c tunere.
05 nov 2009, 22:11
svar fra Redcoon:
Kære H,
Mange tak for din e-mail!
Ifølge vores information, har Panasonic TX-P50V10E en DVB-T tuner i MPEG-2 og MPEG-4 standard, så det er egnet til brug i Danmark.
Jeg håber på at have informeret dig tilstrækkeligt.
Måtte du have yderligere spørgsmål, kan du altid henvende dig til vores
kundeservicemedarbejdere på
telefon 90 139 139 (3 kr./min.), via online chat eller ved at besvare
denne e-mail.
Vores medarbejdere sidder altid parat til at hjælpe dig!
Med venlig hilsen,
David Garsia (DK-CC)
----------------------------------------------------
redcoon
Postboks 108
c/o Boxit
Edwin Rahrs Vej 75
8220 Brabrand
www.redcoon.dk | www.redcoon.com
Callcenter: 90 139 139 (3 kr/min.)
Kære H,
Mange tak for din e-mail!
Ifølge vores information, har Panasonic TX-P50V10E en DVB-T tuner i MPEG-2 og MPEG-4 standard, så det er egnet til brug i Danmark.
Jeg håber på at have informeret dig tilstrækkeligt.
Måtte du have yderligere spørgsmål, kan du altid henvende dig til vores
kundeservicemedarbejdere på
telefon 90 139 139 (3 kr./min.), via online chat eller ved at besvare
denne e-mail.
Vores medarbejdere sidder altid parat til at hjælpe dig!
Med venlig hilsen,
David Garsia (DK-CC)
redcoon
Postboks 108
c/o Boxit
Edwin Rahrs Vej 75
8220 Brabrand
www.redcoon.dk | www.redcoon.com
Callcenter: 90 139 139 (3 kr/min.)
05 nov 2009, 22:45
steen_c skrev:igennem de sidste 3-4 mdr. op til det digitale luk, har tilhænger af at købe tv på nettet, fremsat argumentet om at den danske mpeg4 er anderledes, bare har været et skræmmebillede. alle disse ovennævnte eksempler, beviser jo det modsatte. det folk har sparet på nettet, kan de jo bruge til at købe en mpeg4 modtagerboks. og få en ekstra fjernbetjening, sammen med alle de andre.Der er masser af kloge hoveder der har været skråsikre på at de udenlandske MPEG-4 tunere ikke vil virke i DK her fra 1. november. Og man hører det såmen stadig på trods af talrige eksempler på folk der har tyske Tv der virker fint! Men er der nogen af de kloge hoveder der kan forklare hvorfor de virker, når nu det danske MPEG-4 standard er så meget anderledes end i resten af Europa? Jeg har heller ikke ondt af dem der så ikke kan få det til at virke, det har hele tiden været en chance man tog. Men det er vel ok at udveksle lidt erfaringer om hvad der virker og hvad der ikke gør nu hvor det rent faktisk kan afprøves i praksis?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto