Log ind med sociale netværk
11 okt 2009, 13:31
Jepsen skrev:hdmi, hvad gjorde du for at få TV2 og Update tilbage. Jeg har lige prøvet at "opdatere kanaler", men det hjalp desværre ikke. Kører under netværks-ID 0740 Silkeborg.Tastet netværksnr. ind igen,derefter ny kanalsøgning.......jeg har fået Tv2 midtjylland,jeg bor ved københavn......så jeg tror ikke Yousee har helt styr på det
Måske man skulle prøve YouSee Hotline igen ?
11 okt 2009, 15:50
Jepsen skrev:Okay, men er der forskel på om man foretager en helt fra bunden fuld-søgning af kanaler via "auto-søgning", eller burde det være nok at jeg vælger "opdatering af kanaler" ?Jeg startet forfra....med autosøgning.....tror du må prøve dig lidt frem.
04 nov 2009, 01:22
Jeg er ny herind og er utrolig glad for min 42G10. Har Yousee Fuldpakken og fra KBH.
Jeg vil bare lige høre om hvor laver man om på sin netværk-ID på en G10?
Og hvad skal jeg skrive som netværk-ID for KBH?
Jeg har mistet TV3 på min G10 DVB-C. I går var signal meget svagt, i dag forsvandt TV3
og se derfor TV3 på analog desværre
Tak for hjælpe gutter
Jeg vil bare lige høre om hvor laver man om på sin netværk-ID på en G10?
Jeg har mistet TV3 på min G10 DVB-C. I går var signal meget svagt, i dag forsvandt TV3
Tak for hjælpe gutter
04 nov 2009, 08:35

Hvis det virker er du sgu en knag, for det har virkelig irriteret mig grueligt på det seneste, for sådan en fuld kanalsøgning tager lige godt og vel 5-7 minutter - virkelig irriterende
eriks14 skrev:har i været inde menu/indstilling/system/systemopdateringJeg har præcis samme problem som andre herinde på mit Panasonic Viera TX-P42X10Y TV, så prøver lige det der når jeg kommer hjem.
her skal i slå "Auto-opdat.søgning i standby" FRA!
Det var ihvertfald mit problem da jeg fik min G10-skærm.
Hvis det virker er du sgu en knag, for det har virkelig irriteret mig grueligt på det seneste, for sådan en fuld kanalsøgning tager lige godt og vel 5-7 minutter - virkelig irriterende
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto