Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chrismand
Se det første indlæg i denne tråd.

25% rabat er iøjeblikket kun på 2007FP.

Jeg vil personligt have en 2407WFP
Af Chrisko
StanTheCaddy skrev:
yakken skrev:Husk at I sandsynligvis skal op på samme antal købere (dvs. 30) før det kan betale sig for Dell at lave tilbuddet - præcis som det var tilfældet før. En hvervekampagne i flere fora vil nok være nødvendig.
Ja, det er jeg også bange for.

Er der alternativt nogen der ved om det er muligt fra Danmark at købe hos Dell i USA?
Der har de en 2407 til 703.2$ hvilket er ca 5140Dkk med moms, så selv med forsendelsen er vi nede på en besparelse der godt ville lade mig tage chancen med de mere besværlige muligheder for reklamationer.
Ifølge hjemmesiden ser det ud til at skærmen godt kan køre med 220V.
Husk !!! , du også skal betale moms af forsendelsen ... så når alt (pris , forsendelse , moms + gebyr til DLH eller anden , samt overførelses-udgifterne o.s.v. ) er indregnet er besparelsen meget minimal , set i forhold til et godt tilbud i DK , eller ved køb fra andet EU land - og så står du med sorteper , hvis der skulle være brug for garantien ...
Af Chrisko
Var lige på Dell US.
Hvis du finder en 2407 på Dell US , scroller helt i bund finder du :
"Taxes, fees, shipping and handling charges are extra, and vary. "
Så hvor får du inkl. forsendelse fra ???

Edit af Yakken:
Sorry - jeg talte helt ved siden af. Jeg spottede ikke at vi stadig talte om fragt fra US.
Af PowerJ
Jeg har desværre dårlig nyhedder :(( har fået mail fra Hr Fanth, han skriver:

Hej Jan.

Pt. er der ikke mulighed for at køre en ny fælleshandel. Vores marketingsafdeling er netop i gang med at regne på hvad der bedst svarer sig i forhold til alm. tilbud etc.

Så som landet er pt. er der ikke mulighed for at lave en ny fælleshandel.

Med venlig hilsen/best regards

Frederik Fanth
Af PowerJ
yakken skrev:Husk at I sandsynligvis skal op på samme antal købere (dvs. 30) før det kan betale sig for Dell at lave tilbuddet - præcis som det var tilfældet før. En hvervekampagne i flere fora vil nok være nødvendig.
det havde jeg også i tankerne ;) Jeg bruger en del fora efterhånden og tråden vil komme op på alle sammen :)
Af SLL
Æv :((

10 kilo for en 24 tommer er for meget.
Af Chrismand
Håber Frederik og Dell's marketing afdeling kommer tilbage med et godt tilbud.
Af Wired
Ellers skal I bare sørge for at holde øje med Dell's hjemmeside, det sker af og til at de har skærme på tilbud - priser der er ganske rimelige og kan matche fælleshandelen.
Af Logan-five
OK det ver altså bare for at få reklame. Det virkede tilgengæld også!!.

Nu må vi bare prøve en fælleshandel hos f.eks. samsung så det skaber lidt konkurrence, hvorfor skal alle ikke have samme præmisser her i DK :-)
Af millos
lyder meget interessant det med et fælleshandel hos samsung.

Men kunne NEC ikke være et interessant bud også?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror I sigter lidt for højt her. Samsung er ikke en forhandler ligesom Dell er det, så de har som sådan ingen ambitioner om at sælge til private forbrugere. Deres priser er også vejledende så de er ofte NOGET højere i Samsungs egne standere (som f.eks. i Illum) end du vil finde dem til hos forhandlere.

I kan selvfølgelig godt forsøge jer, men mit gæt er at I får noget ud af det.
Af Logan-five
yakken skrev:Jeg tror I sigter lidt for højt her. Samsung er ikke en forhandler ligesom Dell er det, så de har som sådan ingen ambitioner om at sælge til private forbrugere. Deres priser er også vejledende så de er ofte NOGET højere i Samsungs egne standere (som f.eks. i Illum) end du vil finde dem til hos forhandlere.

I kan selvfølgelig godt forsøge jer, men mit gæt er at I får noget ud af det.
Ja det kan der være noget om!- måske skal man have fat på en importør eller forhandler af samsung, NEC etc. ligesom recordere.dk har haft stor succes med... Det kunne evt være en god feature for flatpanels.dk at kunne oprette fælleshandel ligesom recordere.dk (B
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg tror jeg taler på vegne af både Rasmus og jeg når jeg siger at vi ikke ønsker at begive os ud at formidle sådanne handler. Dette er en informationsside og ikke et handelscentrum. Af samme grund har vi ikke indgået i denne tråd som andet end hjælp til spørgsmål omkring skærmene.

Det kunne endvidere tolkes som om vi var bias'et her på siden, hvis enkelte mærker blev fremhævet pga. disse fælleshandeler og så ryger objektiviteten.

Hvis der skal være tale om rabatter for brugerne, må de enkelte forhandlere/producenter selv tage initiativet idet der i forvejen er en del arbejde fra Rasmus' side mht. fremskaffelse af skærme til test.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20