Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg er foran en investering i fx Samsungs PS50B855- men har kun en iMac & Macbook i huset. Og jeg vil gerne vide, om nogen har erfaringer med at koble disse to sammen med Samsungs PS50B855 (alternativt en anden 50"+ tommer TV af god kvalitet).
Bo
Af Jeden
Jeg har netop købt selvsamme tv og er desuden ejer af en imac. Jeg har problemer ved at den cd-rom der fulgte med tv'et (pc share manager 2.0) ikke er kompatibel med Mac. Jeg er i øjeblikket ved at finde ud af andre løsninger, men er ikke nået så langt endnu. Jeg synes selvfølgelig det er ærgeligt, men for mig er det billedkvaliteten der er vigtigst og her må jeg sige, at det er meget fantastisk. Jeg får den dejligste fornemmelse i maven når jeg ser mine bluray film.
Af Romer82
Jeg har en macbook pro (late 2008) og en 46 UE B6050 samsung.. Det står glimrende :) Lyd kan du kører trådløst med airport express og et program der hedder airfoil :P. så spiller det max.
Af Jeden
Romer82: Kan du streame musik, video mm direkte fra din computer og til dit fjernsyn. Jeg ved at man skal anskaffe sig en USB DNLA dongle, men jeg troede ikke det ville nytte noget, da softwaren til afspilning af materialet ikke er Mac kompatibel. Jeg er heller ikke den største haj til hifi, så jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan det lykkes for dig. Der er garanteret noget jeg overser