Log ind med sociale netværk
20 okt 2009, 14:41
Det skulle allerede være her, ved ikke rigtigt hvad der sker, jeg havde bestilt et men droppede ordren da jeg ikke havde lyst til at have 20.000
ude og stå i cyberspace
ham fra Lcd-univers sagde noget om at der var fejl på serien, og det var derfor de var bagud med leveringen
men prøv at tjatte med Philips support deres hjemmeside
ude og stå i cyberspace
ham fra Lcd-univers sagde noget om at der var fejl på serien, og det var derfor de var bagud med leveringen
men prøv at tjatte med Philips support deres hjemmeside
20 okt 2009, 18:21
Hej igen
Johnjohn:
Har du yderligere info om den fejl og hvad den skulle bestå af ?.
Preda:
46 tommer er lidt for stor til min stue, så det bliver 37/40 modellen jeg vil gå efter, men tak for hintet.
Glæder mig også til testen, så Rasmus må godt se at oppe sig...
Johnjohn:
Preda:
46 tommer er lidt for stor til min stue, så det bliver 37/40 modellen jeg vil gå efter, men tak for hintet.
20 okt 2009, 18:32
Jeg har oprettet et 'foreslag' om et fælleskøb på Philips PFL9704 på 'recordere.dk' (især 40 tommer har min interesse)
Link:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... PN=1&TPN=1
- kik ind og giv jeres input hvis det har interesse...
/MadDuke
Link:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... PN=1&TPN=1
- kik ind og giv jeres input hvis det har interesse...
/MadDuke
20 okt 2009, 19:10
men de skulle jo havde været på markedet for lang tid siden så det kan være der er noget der driller!
Kickstart skrev:Hej igenHan mente det var noget med baggrunds lyset der ikke virkede optimalt, men jeg ved ikke om der er noget om det.
Johnjohn:
men de skulle jo havde været på markedet for lang tid siden så det kan være der er noget der driller!
21 okt 2009, 00:46
Okay, takker for info'en
Johnjohn skrev:Kickstart skrev:Hej igenHan mente det var noget med baggrunds lyset der ikke virkede optimalt, men jeg ved ikke om der er noget om det.
Johnjohn:
Okay, takker for info'en
21 okt 2009, 00:53
Det kan godt tænkes at jeg vil være med på fælleskøbet, hvis det kan gennemføres korrekt og alle får det mærke/tommer, som man ønsker. Mener der har været problemer med fælleskøb før, hvor recorder helt fjernede muligheden, men det kan være jeg tager fejl?! 8).
Vil tro vi skal op på 15-20 personer, før det giver noget af sig.
Vil tro vi skal op på 15-20 personer, før det giver noget af sig.
21 okt 2009, 17:00
Så lige de havde fået 40" udgaven i lokal Fona butik.
Det stod og kørte noget Demo værk, og må umiddelbart sige det så fantastisk ud.
Både billedet og designet i mine øjne.
Ihvertfald ved siden af de forskellige Samsung,PhilipsSony modeller der stod ved siden af.
Vil dog se en ordentlig demo af modellen inden jeg bestemmer mig.
Det stod og kørte noget Demo værk, og må umiddelbart sige det så fantastisk ud.
Både billedet og designet i mine øjne.
Ihvertfald ved siden af de forskellige Samsung,PhilipsSony modeller der stod ved siden af.
Vil dog se en ordentlig demo af modellen inden jeg bestemmer mig.
22 okt 2009, 18:19
mit 46pfl9704/h kommer den 04-11-2009 til en rigtig god pris af 18500, men det er også en super vennepris
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto