Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Johnjohn
Det skulle allerede være her, ved ikke rigtigt hvad der sker, jeg havde bestilt et men droppede ordren da jeg ikke havde lyst til at have 20.000
ude og stå i cyberspace
ham fra Lcd-univers sagde noget om at der var fejl på serien, og det var derfor de var bagud med leveringen
men prøv at tjatte med Philips support deres hjemmeside
Af Preda
46" versionen findes i Elgiganten i Horsens.

Ser lækkert ud, men 23k syntes jeg ikke det er værd
Af siccio
Forhåbentlig bliver det snart testet her på siden:-)
Af O'Brian
siccio skrev:Forhåbentlig bliver det snart testet her på siden:-)
Jeg venter også på testen, og at se det live... O_O
Af Kickstart
Hej igen

Johnjohn:
Har du yderligere info om den fejl og hvad den skulle bestå af ?.

Preda:
46 tommer er lidt for stor til min stue, så det bliver 37/40 modellen jeg vil gå efter, men tak for hintet.

Glæder mig også til testen, så Rasmus må godt se at oppe sig... :p
Brugeravatar
Af Johnjohn
Kickstart skrev:Hej igen

Johnjohn:

Han mente det var noget med baggrunds lyset der ikke virkede optimalt, men jeg ved ikke om der er noget om det.
men de skulle jo havde været på markedet for lang tid siden så det kan være der er noget der driller!
Af Kickstart
Johnjohn skrev:
Kickstart skrev:Hej igen

Johnjohn:

Han mente det var noget med baggrunds lyset der ikke virkede optimalt, men jeg ved ikke om der er noget om det.
men de skulle jo havde været på markedet for lang tid siden så det kan være der er noget der driller!

Okay, takker for info'en :)
Af Kickstart
Det kan godt tænkes at jeg vil være med på fælleskøbet, hvis det kan gennemføres korrekt og alle får det mærke/tommer, som man ønsker. Mener der har været problemer med fælleskøb før, hvor recorder helt fjernede muligheden, men det kan være jeg tager fejl?! 8).

Vil tro vi skal op på 15-20 personer, før det giver noget af sig.
Af siccio
Så lige de havde fået 40" udgaven i lokal Fona butik.
Det stod og kørte noget Demo værk, og må umiddelbart sige det så fantastisk ud.
Både billedet og designet i mine øjne.
Ihvertfald ved siden af de forskellige Samsung,PhilipsSony modeller der stod ved siden af.
Vil dog se en ordentlig demo af modellen inden jeg bestemmer mig.
Brugeravatar
Af Johnjohn
jeg kunne måske også være med på fælleskøbet hvis det den for en god anmeldelse af Rasmus, men er der nogen der ved hvor man står hvis man køber den hos Flegaard , mht. (Dansk) garanti ?
Af blackbox100
mit 46pfl9704/h kommer den 04-11-2009 til en rigtig god pris af 18500, men det er også en super vennepris
Af Lars S
Hej alle
Har bestilt/betalt (40pfl9704/h) gennem Fleggaard (Kruså) til kr. 13K (18K ved Fona senere på året 09) og modtager varen i uge 46. I hører nærmere om det lever op til forventningerne.
L.