Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mga
Jeg har netop hængt et Philips 37PFL8694 op. Fine billeder, men konen mener det er et skrummel. Så det skal byttes :-)

Vi havde tidliger et 32'' Sony, der så mindre tungt ud. Så måske skal vi prøve et af de nye Sony'er i 32 eller 37''.

Men jeg har også set på Samsungs nye LED'er. Prismæssigt ligger de lige lidt i den tunge ende i 37''. Er der andre elegante og gerne ret flade fjernsyn, der kan anbefales at tage et kig på?

1000 tak for hjælpen.

Michael
Af larshenriksen
Personligt synes jeg at sony z-5500 serie er ret flot at se på, især grundet de skjulte højttalere og selve rammen omkring tv.
Af mga
larshenriksen skrev:Personligt synes jeg at sony z-5500 serie er ret flot at se på, især grundet de skjulte højttalere og selve rammen omkring tv.
Enig, det har vi set på. Det er et rigtig flot fjernsyn. Desværre findes det ikke i mindre end 40''. Og det skal være 32 eller 37''.
Af larshenriksen
Hva med noget Panasonic TX-L37V10 ? Lidt anderledes end z-5500, men bestemt værd at kikke på ren designmæssigt.
Af thomasbayped
eller tjek ud Sony e5500 i Sony Center i Fields - mener det er på tilbud til omkring 5500 kr.
Af lennon
mga skrev:
larshenriksen skrev:Personligt synes jeg at sony z-5500 serie er ret flot at se på, især grundet de skjulte højttalere og selve rammen omkring tv.
Enig, det har vi set på. Det er et rigtig flot fjernsyn. Desværre findes det ikke i mindre end 40''. Og det skal være 32 eller 37''.
= ny kone !
Af larshenriksen
Så er jeg sgu da heldig stillet, kan jeg se på det hele ;)