16 okt 2009, 10:52
Jeg er den nye glade ejer af et Panasonic TX-42G10E, der har et perfekt billed, men elendig lyd. Jeg er derfor ved at sætte ekstern lyd på. Jeg satte en gammel integreret forstærker (uden fjernbetjening) og et 2.1 højttalersæt til. Det lyder fint, men audio out er desværre ikke-variabel, og jeg skal derfor regulere lyden via forstærkerens volumenkontrol :-(
Jeg ville jo allerhelst kunne styre lyden fra TV'ets fjernbetjening, og hvilken billig/effektiv løsning er der så? Jeg ønsker ikke en større surroundløsning. Kan man få en lille forstærker, der kan styres via TV'ets fjernbetjening. Jeg ved godt, at TV'et har det der Viera Link, men jeg synes ikke umiddelbart, at jeg har lyst til at investere mange tusinde i et "home cinema" fra Panasonic.
Løsningsforslag modtages med kyshånd.
Jeg ville jo allerhelst kunne styre lyden fra TV'ets fjernbetjening, og hvilken billig/effektiv løsning er der så? Jeg ønsker ikke en større surroundløsning. Kan man få en lille forstærker, der kan styres via TV'ets fjernbetjening. Jeg ved godt, at TV'et har det der Viera Link, men jeg synes ikke umiddelbart, at jeg har lyst til at investere mange tusinde i et "home cinema" fra Panasonic.
Løsningsforslag modtages med kyshånd.