Log ind med sociale netværk
14 okt 2009, 14:05
Kender ikke dem du nævner, men jeg ville nuppe :
kortlink.dk/72s8 (kopier link ind i din browser)
Pga. Full HD = perfekt, hvis der tilsluttes en pc, eller skal ses blu-ray.
kortlink.dk/72s8 (kopier link ind i din browser)
Pga. Full HD = perfekt, hvis der tilsluttes en pc, eller skal ses blu-ray.
14 okt 2009, 23:42
(om det er et godt alternativ skal jeg ikke kunne sige)
Vedr. forskellen mellem 530 & 535, så er 535 en scandinavisk model og samsung i danmark yder ikke support på 530 da det er en parallel import hvis jeg husker korrekt fra samsung.dk´s svar i et andet indlæg et sted på dette forum.
Men søger du lidt rundt i tidligere indlæg i dette forum finder du helt sikkert svar på dit spørgmål og lidt mere info generalt om de 2 faldskærme.
MortenT skrev:Tja - men det er jo ikke en forklaring på forskellenNæ, men det fortæller om et alternativ som du også efterlyste
Vedr. forskellen mellem 530 & 535, så er 535 en scandinavisk model og samsung i danmark yder ikke support på 530 da det er en parallel import hvis jeg husker korrekt fra samsung.dk´s svar i et andet indlæg et sted på dette forum.
Men søger du lidt rundt i tidligere indlæg i dette forum finder du helt sikkert svar på dit spørgmål og lidt mere info generalt om de 2 faldskærme.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto