Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hanhjort
Jeg kan høre at du kan få noget diskussion i gang, jeg er også på udkig og er ikke fanatisk, med den erfaring jeg pt. har opnået er at du skal lytte efter hvad der bliver skrevet, men også følge din mavefornemmelse og ikke mindst; når du ser på fladskærmene -så gør det i specialforretningerne. De har indstillet skærmene optimalt og har et godt signal. Jeg kan i den forbindelse anbefale et Panasonic center og Sony center samt Tapeconnection. Jeg har været i Hi-Fi Klubben på Frederiksberg, Elgiganten og Fona, deres skærmindstillinger var ualmindelige dårlige i forhold til Panasonic og Sony centerne. Hos Expert var der god rådgivning.

Husk ingen pris er endelig, men det er importørerne der ligger niveauet med en min. pris. Det ændres ved parallelimport, men den pris kan de fleste andre også matche hvis du spørger.

Jeg har besluttet mig at jeg køber hos et center, fordi jeg kan komme tilbage med spørgsmål omkring indstillinger og hvis der er mærkelige lyde, som der vist også er mange der oplever.